Tirsdag 12 November 2019
  3 Svar
  8.3K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har et meget stort MS Word-dokument (40 eller 50 sider), der består af lignende bidder af tekst
Engelsk - hej
Spansk - hola
Fransk - bonjour
Engelsk - farvel
Spansk - adios
Fransk - au revoir

Jeg vil gerne tilføje et andet sprog - altså tilføje en tysk linje efter hver fransk linje. Jeg behøver ikke bekymre mig om indholdet af linjen - vi har oversættere til at gøre det, men jeg vil gerne have, at dokumentet skal se ud 
Engelsk - hej
Spansk - hola
Fransk - bonjour
Tysk - 
Engelsk - farvel
Spansk - adios
Fransk - au revoir
Tysk - 
Så hvad jeg vil have logikken til at sige er, hver gang der er en linje, der starter med "fransk", indsæt en linje, der indeholder "tysk"
Som jeg sagde, er der næsten tusind af disse grupper, så at gøre det i hånden er ikke rigtig en mulighed.
Tak
3 år siden
·
#2040
0
Stemmer
Fortryd
Artiklen er let at forstå, detaljeret og omhyggelig! Jeg havde en masse høst efter at have set dette indlæg fra dig! Jeg fandt det interessant, din artikel gav mig et nyt perspektiv! Jeg har læst mange andre artikler om samme emne, men din overbeviste mig! bmi-lommeregner
3 år siden
·
#2041
0
Stemmer
Fortryd
Følg disse trin for at indsætte en vandret linje i dit dokument:
Sæt markøren i dokumentet, hvor du vil indsætte den vandrette linje.
Gå til Format | Grænser og skygge.
Klik på knappen Vandret linje på fanen Kanter.
Rul gennem valgmulighederne, og vælg den ønskede linje.
Klik på OK.
3 år siden
·
#2042
0
Stemmer
Fortryd
Du har skrevet et godt indlæg, jeg vil bogmærke denne side, tak for info. Jeg sætter faktisk pris på din egen holdning, og jeg vil helt sikkert vende tilbage hertil. Tak.
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.