Tirsdag 25 januar 2022
  2 Svar
  6.9K besøg
0
Stemmer
Fortryd
/media/kunena/emoticons/smile.png Bonjour,Je voudrais vous exposer un problème que je rencontre en passant par le menu "Edition" --> Atteindre --> Cellules... (ou CTRL T) J'ai auparavant utilisé une formule "texte", un copié/collé "valeurs". Man Excel-dato de Office 2003, mais c'est pareil vace Excel 2007 (voir fichier joint).Ci-joint un fichier qui décompose en 6 feuilles le déroulement de mon processus (le but est de creer de petits jeux composés de plusieurs acrostiches) .Ce que je souhaiterais, c'est que toutes les cellules matisk de la plage en Feuilles 3, 4 ou 5 puissent être colorées ensemble.Et je ne souhaite pas de MFC (Mise en Forme Conditionnelle), car je vais être ensuite amené à supprimer le texte (voir Feuil6), pour ne faire plus apparaître que des cellules bordurées et colorées.

Est-ce mulige sans trop de manipulationer? Fejl i en makro?

Med venlig hilsen.   Cellules_semblant_vides.xlsx
2 år siden
·
#2455
0
Stemmer
Fortryd
Hej Patapin,

Skriv venligst på engelsk, så de fleste af brugerne kan forstå dig.

Amanda
2 år siden
·
#2456
0
Stemmer
Fortryd
Hej Amanda Lee, du har ret, jeg vil prøve at gøre det:
Jeg vil gerne fortælle dig om et problem, jeg står over for, med Excel 2003 eller 2007. Først bruger jeg MID-funktionen til at adskille ord i bogstaver. Derefter vælger jeg et specifikt område med alle formlerne, jeg kopierer det og indsætter det med " Værdier” Nu bruger jeg CTRL+T (eller Søg & Vælg à Reach)--> Celler--> Tomme celler--> OKOg det er mærkeligt: ​​der er ingen tilsvarende celler! Hvad skete der? Hvordan kan jeg rette dette?  Non_empty_Cells.xlsx
 
Vedhæftede filer (1)
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.