By BGerou lørdag den 21. marts 2020
Posted in Excel
Svar 0
Synes godt om 0
Views 2.8K
Stemmer 0
Hej Jeg har et regneark med 14 kolonner med kolonne F, G, J, K, L og M med formler
i dem, der returnerer en værdi i dem. For nu vil jeg kun kortlægge kolonnerne L og F. Returværdierne for dem er som angivet nedenfor. Målet er at have to sektioner på den vandrette X-akse. Den ene for starter og den anden for afslutninger, har derefter inden for de to sektioner en bjælke for hver af de 4 anført nedenfor, i deres respektive sektion. Jeg har prøvet dette, men kan ikke få det til at gøre, hvad Idesire, og jeg ved, at det kan gøres, som jeg har set det tidligere på forskellige
regneark. Jeg bruger Microsoft Office365. Som du kan se på skærmbilledet, får jeg datoer til venstre, det vil jeg ikke have... Nederst får jeg de statusser, jeg ønsker, men på den måde, som jeg har brug for dem. Se ovenfor. Ved at vide dette ville sektion 1 for Starts i mit diagram vise 1 for tidligt, 1 for til tiden og 2 for til
Holde. Afsnit 2 for afslutninger ville vise 3 for Need To Finish og 1 for Early.
  
    [font=Times New Roman] [/ Font]
  • Starter[/*][font=Times New Roman] [/font][list][font=Times New Roman] [/ Font]
  • Venter, skal afslutte, sent, tidligt, til tiden[/*][font=Times New Roman] [/ Font]
[font=Times New Roman] [/font][*]Afslutter[/*][font=Times New Roman] [/ Font]
    [font=Times New Roman] [/ Font]
  • Holdt, skal starte, sent, tidligt, til tiden[/*][font=Times New Roman] [/ Font]
[font=Times New Roman][/font][/liste]
Se det fulde indlæg