By tobiasax søndag den 24. oktober 2021
Posted in Kutools til Excel
Svar 1
Synes godt om 0
Views 5.6K
Stemmer 0
I stedet for fast bredde eller højde ville det være rart med mulighederne max bredde og max højde i stedet. Selvfølgelig kombineret med muligheden for at bevare bredde/højde-forholdet (som helst overføres til billedet i Excel-filen).
Jeg løb ind i den situation, hvor mine billeder varierer meget i både højde og bredde. Så hvis jeg lader højden bestemme, bliver mit lagen for langt, og hvis jeg lader bredden bestemme, bliver det for bredt. Hvis jeg havde mulighed for at sætte en max højde på dvs. 100 og max bredde på 150, ville resultatet være et godt kompromis.

Et andet problem ved brug af fast bredde er, at hvis jeg først importerer en kolonne af billeder med høje og smalle billeder (lad os sige H 500 W 200) og bagefter importerer en anden kolonne med lave og brede billeder (dvs. H 200 W 500), rækkehøjden bliver justeret i henhold til den seneste import. Så de høje billeder bliver skåret af. Så hvis det er muligt at tjekke, om der er andre billeder på samme række, når du justerer rækkehøjden, ville det være fantastisk.

Tak for din betænksomhed!

Tak
Hej tobiasax,

Mange tak for dit forslag.

Jeg har allerede sendt det til vores udviklere. Vi vil overveje at tilføje mulighederne til vores fremtidige versioner. Tak igen.

Amanda
·
2 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg