Torsdag, marts 03, 2022
  4 Svar
  8K besøg
Når jeg klikker på "Skjul/Vis arbejdsbøger og ark" under enten Kutools Plus > Arbejdsbog eller Kutools Plus > Arbejdsark, vises vinduet Skjul/Vis arbejdsbøger og ark ikke. Mig bekendt er intet blevet opdateret på dette system. Det er lige begyndt at ske i den sidste uge. Jeg har ikke oplevet, at andre Kutools-vinduer ikke åbner ordentligt.

tanker? Ideer?

TIA
2 år siden
·
Hej kwhipp,

Så undskyld besværet. Jeg har tjekket funktionen, dens vindue dukkede op. Så fortæl mig venligst, hvilken version af Kutools til Excel bruger du? Og send mig venligst oplysningerne om dit operativsystem (Hvilken version af Windows-operativsystemet kører jeg?), Excel-version og det sprog, du bruger på din computer.

Og hvis det er muligt, bedes du vedhæfte filen med problemet (husk at slette private oplysninger).

Tak på forhånd.

Amanda
2 år siden
·
Her er alle mine versionsoplysninger.
Kutools til Excel 26.00
Excel 365 version 2008 (build 13127.21064)
Windows 10 version 20H2 (build 19042.1466)

Det sker på en frisk ny Excel-fil. Jeg lagde mærke til, at da jeg startede Excel, åbnede eller oprettede en ny fil for første gang og kaldte indstillingerne Skjul/Vis arbejdsbøger og ark, i et splitsekund ville indikationen af ​​et nyt vindue vises på proceslinjen, men der ville være intet vindue. Dybest set lukkede den, før den kunne tegnes på skærmen. Jeg har ingen problemer med noget andet Kutools-vindue.

Jeg vedhæfter et tomt regneark. Jeg var ikke i stand til at åbne vinduet med [vedhæftet fil] denne fil[/vedhæftet fil].
Vedhæftede filer (1)
2 år siden
·
Amanda, jeg ved ikke, hvad der foregår, men alt fungerer fint lige nu. Vinduet Skjul/Vis arbejdsbøger og ark kommer op, som det er meningen. Jeg kan enten kridte det op til Gremlins eller vores it-administratorer, der roder med tilladelser.

Tak for din tid!
2 år siden
·
Hej kwhipp,

Tak for opdateringen.

Hvis du har andre spørgsmål, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.