By restorick2378 søndag den 28. januar 2018
Posted in Kutools til Excel
Svar 10
Synes godt om 0
Views 7K
Stemmer 0
Havde et drevnedbrud, og min arbejdsgiver udskiftede hele den bærbare computer. Inkluderet opgradering til Office 2016. Jeg prøvede at installere Kutools ved hjælp af min licensnøgle fra 2013, og jeg får en fejlmeddelelse om, at jeg skal købe en ny kopi.

Venligst råd - jeg var under indtryk af, at du køber én gang, bruger for evigt.

Tak,
Rick
Hej,
Kontakt mig venligst med dine ordreoplysninger til jaychivo@extendoffice. Com.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Sendte info på mail i sidste uge. Rådgiv venligst.

Tak,
Rick
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
Har du modtaget min e-mail?
Hvis nej, så prøv at kontakte os via sales@extendoffice.com eller jaychivo@extendoffice. Com.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Det gjorde jeg, og jeg svarede og sagde, at nøglen ikke virker. Sendte også et skærmbillede til dig. Rådgiv venligst!
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Jay - jeg skal vide, hvad jeg skal gøre her. Jeg opdaterede denne tråd i sidste uge og sendte dig et skærmbillede i en e-mail for over en uge siden.

Rådgiv venligst. Tak!
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
Har du modtaget min e-mail?
Tak.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Nej jeg har ikke. Den eneste e-mail, jeg har modtaget, er den automatiske meddelelse fra dette forum. Jay - dette har stået på i godt en måned. Jeg håber du har en løsning til mig.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,

For eventuelle problemer med licensoplysningerne, anbefaler vi, at du kontakter os via e-mail med dine ordreoplysninger.
Hvis du ikke har modtaget vores e-mails, så prøv at kontakte os via jaychivo@extendoffice.com eller support@extendoffice. Com.
Tak.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Qiu,

Jeg ved ikke, hvor meget tydeligere jeg kan være på det her. Jeg har svaret Jay via e-mail ved to lejligheder og inkluderet mine ordreoplysninger. Jeg vil gøre det igen i dag med en e-mail til javchivo@extendoffice.com og én e-mail til support@extendoffice. Com.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
Beklager, det ser ud til, at vi ikke har modtaget dine e-mails.
Kan du venligst fortælle mig din e-mailadresse eller emnetitlen på e-mails?
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg