Fredag ​​23 2018 februar
  12 Svar
  6.4K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Hi
Jeg har downloadet og 60 dages prøveversion af Kutools til Excel, især interesseret i Super Filter, som virker ideelt til et bestemt projekt, jeg har.

Jeg har oprettet og gemt et filterindstillingsscenarie, men når jeg prøver at genbruge det, får jeg meddelelsen 'Før du åbner et filterindstillingsscenarie, skal du åbne en projektmappe først'. (se skærmbillede). Dette er med den korrekte projektmappe åben, dvs. den, der er angivet i 'Anvend på'-meddelelsen, når du åbner et scenarie. Hvordan kommer jeg uden om dette?

Jeg bemærker også, at skærmbillederne på dine hjælpesider viser eksempelfilterscenariet som 'Anvend på: Ukendt', hvordan gør du dette, formodentlig ville det betyde, at ethvert filter kan anvendes på enhver projektmappe?

Hvis jeg kan få dette til at fungere konsekvent, vil jeg kigge efter købte 2-4 licenser

Tak
Peter

MustOpenWorkBook.JPG ApplyToUnknown.JPG
6 år siden
·
#1474
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Projektmappeoplysningerne for dette scenarie er forsvundet.
Du skal omkonfigurere scenariet for denne projektmappe igen.
5 år siden
·
#1475
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har samme problem som Peter. Jay: du kommenterer nedenfor, at noget er 'forsvundet', og at "Du skal omkonfigurere scenariet for denne projektmappe igen." Mit problem opstår dog umiddelbart efter et scenario, jeg lige har oprettet og gemt. Betyder din kommentar derfor, at Super Filter ikke kan opbevare scenarier pålideligt?
5 år siden
·
#1476
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Er det projektmappen, som er blevet gemt på din lokale maskine?
Tak.
5 år siden
·
#1477
0
Stemmer
Fortryd
Ja. Jeg kører Excel 2010 på en selvstændig pc, Win 7, og alle projektmapper er gemt lokalt på C:-drevet. Jeg kan ikke sige, om problemet opstår med alle mine projektmapper, men det sker bestemt med den håndfuld, jeg har prøvet.
5 år siden
·
#1478
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Kan du sende projektmappen, som kan replikere dette problem til os? Vi opbevarer din fil fortroligt. :)
Du kan kontakte os via .
5 år siden
·
#1479
0
Stemmer
Fortryd
Det er ikke et projektmappe-specifikt problem. Det er en fejl, tror jeg. Dette er hvad der sker:

Åbn Excel > Nyt ark > Klik på det andet ikon fra venstre i Super Filter.

En liste over scenarier vises. Klik på et scenarie. "Før du åbner et scenario med filterindstillinger, skal du først åbne en projektmappe"

Obvious Book1 er åben, så denne besked er ikke rigtig.
5 år siden
·
#1480
0
Stemmer
Fortryd
Jay, kan du venligst opdatere mig om dette? Softwaren er ubrugelig for mig, indtil denne fejl er rettet.
5 år siden
·
#1481
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Beklager, vi kan ikke replikere dette problem.
Prøv at deaktivere alle de andre tilføjelser i din Excel-tilføjelsesadministrator først, og prøv derefter din handling igen.
Tak på forhånd.
4 år siden
·
#1482
0
Stemmer
Fortryd
Har det samme problem, deaktiverede alle tilføjelsesprogrammer, og det følger stadig beskeden. Hjælp venligst!
2 år siden
·
#1483
0
Stemmer
Fortryd
Samme problem. Jeg kan ikke gemme et filterscenarie, der kan genbruges. Jeg skal oprette alle scenarier fra bunden, hver gang jeg bruger den samme projektmappe. Jeg kan gemme scenarierne, men kan ikke bruge dem. Hver gang fejlmeddelelsen vises "Før du åbner et scenario med filterindstillinger, skal du først åbne en projektmappe." Dette har været et vedvarende problem gennem mange opgraderinger af Kutools og Office 365. Meget irriterende. Jeg er nødt til at genskabe kompleks filtrering, hver gang jeg åbner og bruger det samme regneark hver dag. Jeg har prøvet alt, hvad jeg kan komme i tanke om for at omgå dette problem, det bliver ved med at forekomme. Genoprettelse af regneark, sletning af alle gemte scenarier osv. Nogle gange fungerer det med et nyt regneark. Men efter et par lagringer opstår problemet, og eventuelle gemte scenarier er ubrugelige og skal oprettes fra bunden. Super Filter genkender ikke, at der er en åben projektmappe, mens du arbejder i en åben projektmappe. 

Tak for enhver hjælp til dette. 
1 år siden
·
#3105
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har det samme problem, hjælp venligst?
1 år siden
·
#3106
0
Stemmer
Fortryd
Hej alle der har samme problem,

Send os venligst oplysninger om dit operativsystem (Hvilken version af Windows-operativsystemet kører jeg?), Kutools-version, Excel-version og det sprog, du bruger på din computer.

Eksportér også det filterindstillinger, du har gemt som vist nedenfor, og zip det scenarie og send zip-filen til os.
eksport-senario.png

På forhånd tak.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.