By tgogoulas@gmail.com tirsdag den 27. februar 2018
Posted in Kutools til Excel
Svar 6
Synes godt om 0
Views 5.6K
Stemmer 0
Hej, ved at bruge prøveversionen for at vide, om den opfylder mine behov, fokuserede jeg på et par spørgsmål:

1. Er der en kortere måde for mig at indsætte filstier og filnavne (som vedhæftede filer) undtagen ved at kopiere-past metoden? Mulighed for hyperlink virker ikke. Vedhæftede filer vises ikke på modtagerens skærm.
2. Efter at have sendt bulk-e-mails via outlook eller afsenderens udgående server, vises de ikke i sendte e-mails på afsenderens konto, så jeg kan ikke bekræfte på mine vegne, at de er blevet sendt.

End på forhånd
tlimon
Hej,
Er dette spørgsmål om Kutools til Outlook?
Prøv at være mere specifik omkring dit spørgsmål.
Vi har brug for mere detaljerede oplysninger.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Tak for svar. Nej, dette handler om excel :kutools>enterprise>opret mailingliste og bekymringer til 1.attachments felter: er der en nemmere og hurtigere måde at indsætte vedhæftede filer på undtagen en efter en copy-paste metode?
2.e-mails sendes via udgående server eller outlook: efter at have sendt dem, kan jeg ingen steder finde sendte e-mails på afsenderens konto.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
Prøv at sende e-mails til dig selv.
Har du modtaget mails?
Vi vil forsøge at forbedre vedhæftningsfelterne i fremtiden.
Fortæl venligst, at du bruger indstillingerne for dine e-mail-konti til at sende e-mails.
Tak.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Ja, jeg har sendt testmails til mig selv og modtaget dem. Men når jeg sender bulk individualiserede e-mails gennem kutools, kan jeg ingen steder finde dem i "sendt mappe" på min e-mail-konto, hverken i LiveMail, eller Outlook eller Thunderbird osv. Indstillingerne for min e-mail-konto er kendte; de er Gmails indstillinger.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
Log venligst på din gmail-konto på gmail.com, og du vil se den i den sendte mappe.
·
6 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Jeg har samme problem. Jeg forsøger at oprette en e-mail-liste, der vedhæfter den fil, der matcher den person, hvis data jeg har indsamlet. Jeg brugte "Importer filliste" til at få fat i filstierne. Det vil dog ikke sende med den vedhæftede fil tilsluttet, og jeg ved ikke hvorfor.

Nogen vejledning?
·
5 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg