By Excelfans fredag ​​den 13. april 2018
Posted in Kutools til Excel
Svar 2
Synes godt om 0
Views 8.3K
Stemmer 0
Hvordan henter du dine licensoplysninger?
Kan jeg hente det online fra din hjemmeside?

Nej, du kan ikke hente dine licensoplysninger fra hjemmesiden. MEN du kan hente den ved at kontakte os via e-mail. Og vi har brug for følgende oplysninger for at finde eller finde dine licensoplysninger.

Nødvendig information:

din e-mail (som du bruger til at afgive ordren) eller ordre-id (hvis du har købt softwaren via MyCommerce, og du vil have en) eller licensnavnet

Send venligst e-mail til sales@extendoffice.com eller support@extendoffice.com eller jaychivo@extendoffice. Com.

[Hr]

Skal jeg oprette en konto til dit websted, før jeg køber eller downloader softwaren?

INGEN. INGEN. INGEN.

[Hr]

Har du Mac-versionen af ​​softwaren?
Kan din software fungere på et Mac OS-operativsystem?

Undskyld til Mac-brugerne, vi har det ikke endnu.

[Hr]

Er der nogen funktionsbegrænsninger mellem den gratis prøveversion og den købte version?

INGEN. INGEN. INGEN.

[Hr]

Vi har stødt på et problem med din funktion, hvad kan vi gøre?

1. Sørg for, at du har installeret den seneste version.
2. Kan dit problem replikeres med andre eksempeldata? Prøv at oprette nogle eksempeldata i en ny projektmappe og prøv det igen. Hvis problemet fortsætter med eksempelprojektmappen, prøv venligst at kontakte os via e-mail med eksempelprojektmappen. Prøv at være mere specifik om problemet, som du kan.
3. Prøv også at deaktivere andre tilføjelser i din Excel-tilføjelsesmanager.
4. Kontakt os venligst via sales@extendoffice.com eller support@extendoffice.com eller jaychivo@extendoffice. Com.

[Hr]

Hvad kan vi gøre efter den 2-årige gratis opdatering?

1. For at forblive med de gamle versioner, hvis du ikke har den gamle version installationspakke, bedes du kontakte os med dine ordreoplysninger (e-mailadresse eller ordre-id eller licensnavnet).
2. Hvis du ønsker at opdatere til ny version og få endnu en 2-årig gratis opdateringssupport, bedes du kontakte os med dine ordreoplysninger (e-mailadresse eller ordre-id eller licensnavnet) for at få en opdateringskuponkode.
3. Kontakt os venligst via sales@extendoffice.com eller support@extendoffice.com eller jaychivo@extendoffice. Com.
Jeg har downloadet en gratis prøveversion, og jeg brugte kun funktionen 'Konverter til dato' under 'INDHOLD' én gang, og den virker ikke længere. Er dette normalt? Med venlig hilsen
·
4 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
Prøv at være mere specifik omkring problemet.
Eller prøv at kontakte os via sales@extendoffice. Com.
·
4 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg