Mandag, 28 March 2022
  5 Svar
  14.9K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Denne funktion giver brugerne mulighed for at påkalde de indbyggede funktioner i KUTOOLS ved hjælp af VBA-kode som følger:

1. Tilføj en reference til KutoolsforExcel i projektet (som vist i følgende figur)

Presse Alt + F11 genveje for at åbne VB-editoren i Excel, og klik derefter Værktøjer > Referencer ... at tilføje KutoolsforExcele som referencer i VBA-projektet.

VBA-01.png
VBA-02.png

2. Anvende CallKutoolsAction metode i en VBA-kode til at kalde en specifik funktion af KUTOOLS, som indeholder en parameter af Actions-opregningstypen, der specificerer, hvilken funktion der specifikt skal kaldes, såsom følgende kode:

Sub CallKutoolsActionDemo()
'Call the Compare Cells function
Call Callkutoolsaction(CompareCells)
'Invoke the About function
Call Callkutoolsaction(About)
End Sub
Vedhæftede filer (2)
2 år siden
·
#2592
0
Stemmer
Fortryd
Hvad er Kroger Guest Satisfaction Survey?

Kroger Kundeundersøgelse

krogerstoresfeedback.com Survey er en online undersøgelse udført af Kroger supermarkedsbutik for at få feedback fra deres kunder og feedback vedrørende deres produkter og tjenester. Ved at drage fordel af Kroger-undersøgelsen kan kunderne interagere med dem via denne anmeldelse og skrive ægte anmeldelser af deres rejse og oplevelser med at handle med Kroger-butikken.
2 år siden
·
#2622
0
Stemmer
Fortryd
Jeg elsker bare din blog super interessant og informativ.
1 år siden
·
#2793
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Jeg forsøger at tilføje Kutools til Word på samme måde, men i værktøjer - referencer savner jeg "KutoolsforWord", kan du hjælpe mig? (Selvfølgelig har jeg det installeret :) )
1 år siden
·
#2796
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Jeg forsøger at tilføje Kutools til Word på samme måde, men i værktøjer - referencer savner jeg "KutoolsforWord", kan du hjælpe mig? (Selvfølgelig har jeg det installeret :) )


Beklager, vi har det ikke i Kutools for Word.:)
1 år siden
·
#3475
0
Stemmer
Fortryd
ja kutools er ikke tilgængelige for word
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.