By WaffleDot onsdag den 11. maj 2022
Posted in Kutools til Excel
Svar 2
Synes godt om 0
Views 6.7K
Stemmer 0
Hej gutter, jeg er ny ved at bruge kutools til mit job, jeg har spørgsmål, hvor mange enheder i 1 licensnøgle? er der nogen maksimale enheder logget ind? eller så længe jeg bruger min registrerede e-mail, kan jeg logge ind hvor jeg vil? og Kutools er for livstidslicens eller kun 1 år? srry for at spørge disse, for jeg kan ikke forstå overblikket. tak for svaret
Hej der,

- hvor mange enheder i 1 licensnøgle? er der nogen maksimale enheder logget ind?
- Du må installere og bruge én kopi af softwaren på den licenserede enhed og installere en anden kopi på en bærbar enhed til brug for den enkelt primære bruger af den licenserede enhed.
Hvis du installerer en kopi af softwaren på en terminalserver eller Citrix-server, kræves der en separat desktop-applikationslicens for hvert skrivebord, hvorfra applikationen tilgås.
[vedhæftet fil]licenseret enhed.png[/vedhæftet fil]

- eller så længe jeg bruger min registrerede e-mail, kan jeg logge ind, hvor jeg vil?
- Du kunne kun licensere to enheder (en computer og en bærbar enhed). Men hvis du skal bruge det et andet sted, kan du få adgang til det eksternt.
fjernadgang.png


- Kutools er for livstidslicens eller kun 1 år?
- Det er en livstidslicens. Du kan bruge den version, du har købt for evigt. Og det understøtter gratis opgradering i 2 år. Efter 2 års brug, hvis du vil opgradere den til den nyeste version, skal du forny abonnementet.

For yderligere detaljer henvises til https://www.extendoffice.com/support/end-user-license-agreement.html.

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
1 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej WaffleDot og de brugere, der læste indlægget. Beklager, at jeg har opdateret svaret. Se venligst det senest redigerede svar ovenfor.
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg