By moldyrocks fredag ​​den 13. maj 2022
Posted in Kutools til Excel
Svar 1
Synes godt om 0
Views 7.9K
Stemmer 0
Excel går ned, når jeg prøver at navigere i ruden Projektmappe og ark. det giver følgende fejl 'excel-adgangsbrud på adressen 000000000245776E i modulet 'PaneforKutools64.dll'. Læst af adresse 0000000000007328'. Jeg afinstallerede Kutools og købte den nyeste version og installerede. Stadig det samme nedbrud. Jeg konstaterede, at installationen blev installeret som 32 bit, og mit system og office 365 er begge 64 bit. Venligst hjælp, denne fejl har hæmmet min produktivitet, og stresset stiger uden den brugervenlighed, som Kutools giver.

Kører Windows 8.1 64-bit
RAM: 8.00 GB
Office 365

Tak for at levere sådan et fantastisk produkt, har brugt Kutools i over et årti nu.
Hej der,

Fejlen opstår kun, når et regneark er ekstremt kompliceret under ekstraordinære omstændigheder. Så kan du tjekke, om fejlen kun opstår i det regneark, du nævnte ovenfor, eller i nogle regneark?

Hvis det kun forekommer i et specifikt arbejdsark, bedes du slette dine private oplysninger og vedhæfte filen her, hvis det er muligt. Eller du kan sende filen til e-mail: support@extendoffice.com. Så kun supportteamet vil se filen, og vi opbevarer dine oplysninger i filen sikkert.

Og sørg venligst for, at du har installeret vores nyeste version (Klik Hjælp > Om for at se, om versionen er 26.00).

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg