Mandag, 16 May 2022
  9 Svar
  7.6K besøg
0
Stemmer
Fortryd
God dag,
Hvis jeg har 1 projektmappe med 30 regneark i, hvordan kopierer jeg så alle 30 regnearksdata til ét masterark?
1 år siden
·
#2719
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Du kan bruge Kombiner arbejdsark funktion af Kutools til Excel. Følg venligst nedenstående trin:

1. under Kutools Plus fanen, skal du finde gruppen Arbejdsbøger og ark. Klik Kombiner.
combine.png

2. Vælg den første mulighed, og klik derefter Næste.
option.png

3. Følg derefter trinene i dialogboksen.

Flere detaljer om funktionen, se venligst siden: https://www.extendoffice.com/product/kutools-for-excel/excel-combine-worksheets-into-one.html

Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
Vedhæftede filer (2)
1 år siden
·
#2725
0
Stemmer
Fortryd
Tak Amanda. Et spørgsmål mere :-) Hvordan finder jeg dubletter i samme række på tværs af flere kolonner?
1 år siden
·
#2726
1
Stemmer
Fortryd
Under fanen Kutools, find gruppen Redigeringklik Type > Vælg Duplicate & Unique Cells.
duplicate.png

I pop op-dialogboksen:
1. Klik på interval-vælg-knappen (målrettet med en rød pil) for at vælge den række, du nævnte.
2. Under Baseret på sektion, vælg Enkeltcelle.
3. Under Herske , Behandling af resultater sektioner, skal du vælge de muligheder, du har brug for.
4. klik OK. Dubletterne vil derefter blive valgt og vist på den måde, du har angivet.
setting.png
Vedhæftede filer (2)
1 år siden
·
#2727
0
Stemmer
Fortryd
Lad mig præcisere Amanda:

Eksempel:
Kolonne A Kolonne B Kolonne C Kolonne D
Række 1 Siphelele Trueman Trueman Nxasana

Jeg leder efter en formel, der fortæller mig, at der er en dublet i række 1 kolonne B & C
1 år siden
·
#2737
0
Stemmer
Fortryd

Eksempel:
Kolonne A Kolonne B Kolonne C Kolonne D
Række 1 Siphelele Trueman Trueman Nxasana

Jeg leder efter en formel, der fortæller mig, at der er en dublet i række 1 kolonne B & C

I ovenstående tilfælde ville formlen være =HVIS(ANTALHVIS($A$1:$D$1,A1)>1,"DUPLIKAT","")
For mere information henvises til artiklen: https://www.extendoffice.com/documents/excel/4000-excel-find-duplicates-without-removing.html#a2

Amanda
1 år siden
·
#2755
0
Stemmer
Fortryd
Hej Venner,
Hjælp mig venligst med at løse min udfordring:(
Jeg har et problem med en stor tabel, når jeg vil oprette en oversigt over denne tabel som nedenfor:
1- min tabel har nogle celler flettet sammen, derfor kan jeg ikke lave pivottabel.
2- i hver række nummer indeholdende mellem 7 til 11 rækker, men rækkenummercellerne er slået sammen i kolonne A, det betyder, at jeg med hver række har tal mere end én række på højre side af det.
3- Det, jeg har brug for i den nye tabel, er at hente data fra hovedtabellen med minimumsværdier i deres priskolonne "J", og hvis der er mere end én vare med samme pris mellem nogle leverandører, skal jeg også tilføje dem i nye tabel, men med det samme rækkenummer lige tilføjet med indeks i slutningen af ​​hver række tal som dette: 101-->101a
Jeg uploadede mit excel-datablad med denne anmodning.
Det vil være mig en fornøjelse, hvis nogen hjælper mig med en VBA-kode.
Tak og hilsen.
1 år siden
·
#2756
0
Stemmer
Fortryd
Beklager søm kan ikke uploade nogen fil!
Jeg ved ikke hvorfor!
Vejled mig venligst, hvordan kan jeg vedhæfte min excel-fil.
1 år siden
·
#2757
0
Stemmer
Fortryd
Hej Igen,
Kære venner, jeg kunne bare uploade min fil til google drev og få linket til min anmodning.

Arbejdsark[/url]https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hoANMsiIs6cnGCQG6LFINv41P1r9YkHI/edit?usp=sharing&ouid=101876086797041785217&rtpof=true&sd=true
1 år siden
·
#2758
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Nå, jeg trækker min anmodning tilbage, og tag venligst ikke tid til denne anmodning.
Tak for din opmærksomhed.
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.