By UI-Kutools fredag ​​den 20. maj 2022
Posted in Kutools til Excel
Svar 3
Synes godt om 0
Views 6.9K
Stemmer 0
Vær venlig at hjælpe mig. Hvilke løsninger har kutools for at forhindre excel i at ændre det sidste ciffer til et nul, når jeg har brug for 16 tal i en celle?

Jeg får dette i cellen "5.26722E+15", og jeg har brug for det for at vise dette 5267222432422361

Select Specific Cell ser ikke ud til at komme uden om dette.
Hej der,

Excel selv kan gøre det
Vælg de celler, hvor du vil vise sådanne lange tal. Trykke Ctrl + 1 for at åbne vinduet Formater celler.
Under fanen nummer, Vælg nummer i kategorilisten skal du angive decimaler som 0. Se screenhot:
lange tal.png


Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Tak Amanda, Er der alligevel for excel at vise det korrekte tal, når det gør dette "5.26722E+15"? Med andre ord, jeg har brug for at vide, hvad det sidste ciffer var, før excel ændrede det til et nul?
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·

Presse Ctrl + 1 for at åbne vinduet Formater celler.
Under fanen nummer, Vælg nummer i kategorilisten skal du angive decimaler som 0.

Hej der,

Hvis du ønsker, at Excel automatisk fuldt ud skal vise sådanne lange tal, kan du vælge det område, hvor sådanne tal kan vises, og derefter anvende det talformat, jeg nævnte ovenfor.

Bemærk, at du ikke anvender talformatet på intervallet, hvor det inkluderer datoer, klokkeslæt eller andre talformater. Hvis du gør det, vil disse værdier blive konverteret til rene tal.

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg