Mandag, 30 May 2022
  3 Svar
  7.9K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Hej support,

Har Kutools et værktøj til at kombinere flere arbejdsark til et regneark (ikke flere projektmapper). Jeg er opmærksom på hjælpelinks til at kombinere flere projektmapper, men det er ikke det, jeg leder efter.

Jeg har en projektmappe med 42 arbejdsark. Jeg vil kombinere alle datoen for de 42 regneark til et arbejdsark.
1 år siden
·
#2770
0
Stemmer
Fortryd
Hej amanda

Jeg lavede en test med 2 ark i samme projektmappe.
Sheet 4
Navn Årsscore
Manus 1970 51
David 1964 64

Sheet 5
Navn Årsscore
Judy 1970 52
Stuart 1964 42

Jeg kan ikke få det til at virke. Det kombinerede ark bliver ved med at give mig denne Bemærkning:Følgende regneark er ubehandlet, fordi det område, der skal flettes, er tomt:Sheet4; Ark 5
1 år siden
·
#2772
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Jeg prøvede de data, du fik, funktionen fungerede ok. Trinene nedenfor er, hvordan jeg gjorde dette:

1. under Kutools Plus fanen, skal du finde gruppen Arbejdsbøger og ark. Klik Kombiner.
2. Vælg første mulighed, og klik derefter på Næste.
3. Vælg de regneark, du vil kombinere, og klik derefter Næste.
4. I trin 3 af 3 skal du vælge Kombiner efter række til kombinationstilstand; Sæt 1 som antal overskriftsrækker og 0 for antal samlede rækker (total rækker betyder den række, der summerer værdierne). Og vælg de muligheder, du har brug for til andre sektioner. Se screenhot:
kombiner ark til én.png
5. klik Finish, og gem det nyligt kombinerede ark hvor som helst du vil.
6. En pop op-dialog spørger, om du vil gemme scenariet, klik Ja or Ingen.
7. Nu oprettes et nyt regneark, der viser stien til det kombinerede ark. Du kan bare klikke på det for at se arket.
kombinere ark result.png

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.