By K! mandag den 13. juni 2022
Posted in Kutools til Excel
Svar 2
Synes godt om 0
Views 5.3K
Stemmer 0
Jeg forsøger at vælge tekst mellem specificeret tekst, som angivet vedhttps://www.extendoffice.com/documents/excel/5103-excel-extract-between-two-characters.html#a3

Desværre, efter instruktionerne, ser formlen ikke ud til at fungere, undtagen hvis den pågældende tekst er helt i begyndelsen af ​​strengen.

Formlen leveret af Kutools Formula Helper er:

=IFERROR(MIDDEL(I3,FIND("Format:",I3)+LEN("Format:"),FIND(",",I3)-FIND("Format:",I3)-LEN("Format:" )), "")

Og det er beregnet til at vælge tekst mellem "Format:" og det næste komma i strengen. Men medmindre strengen begynder med "Format:" returnerer den intet.

Så det fungerer for eksempel fint med denne streng:

Format: bog, Forfatter: Tolkien

men det mislykkes med denne streng:

Forfatter: Tolkien, Format: Bog
Hej Tolkien, tak for din feedback. For det første kan Excel-formlen =MID(LEFT(A1,FIND("end_char",A1)-1),FIND("start_char",A1)+1,LEN(A1)) kun udtrække tekststreng mellem to enkelte tegn. Og Formula Helper of Kutools for Excel, jeg har testet i Excel 2019, 2021 og Office 365, kan den udtrække streng mellem "Format:" og "," uanset om strengen begynder med "Format:", se venligst skærmbilledet vedhæftet. uddrag mellem.png

Kan du fortælle mig, hvilken Excel-version du bruger? Og skal du uploade skærmbilledet af data og formelresultat, så jeg bedre kan forstå problemet? Tak skal du have.
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
tak for din tilbagemelding.
·
1 år siden
·
0 Likes
·
-1 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg