Torsdag 28 juli 2022
  10 Svar
  6K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har oprettet en afhængig liste på tre niveauer i en tabel. Det hele fungerer fint til den sidst valgte række (263). Problemet opstår, når du starter en ny række. Dropdown-listen vises kun på det første niveau. Anden og tredje har ikke rullemenuen.
Jeg har forsøgt at overvinde dette problem ved at udvide udvalget til hele tre kolonner, men det stopper aldrig med at behandle og blokerer Excel.

Noget forslag?
1 år siden
·
#2945
Accepteret svar
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Vi har tjekket den fil, du sendte, vi har bemærket, at du ikke udvidede det dynamiske rullelisteområde. Hvilket betyder, at det interval, du anvendte funktionen, er $H$2:$J$263. For at udvide sortimentet skal du gøre følgende:

1. Klik på fanen Kutools Navigation. Og klik derefter på ikonet cirklet med rødt som vist nedenfor for at vise de skjulte regneark.
show-hidden.png

2. Slet Liste , List1 som vist nedenfor.
delete-hidden.png

3. Gå tilbage til RECIBIDAS ark. Klik på en celle, der er i området $H$2:$J$263, Og klik derefter på Udvid det dynamiske rullelisteområde.
expand-range.png

4. En Output Range dialog popper op, vælg nu det nye område, hvor du vil have rullelisten. Det nye udvalg vil blive udfyldt i boksen. Alternativt kan du indtaste området direkte i indtastningsfeltet, f.eks. $H$2:$J$300.
expand-range-box.png

5. klik OK.

Drop-listen anvendes nu i det nye udvidede udvalg. Hvis der er andre problemer, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
1 år siden
·
#2934
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Kan du venligst vedhæfte den excel-fil, du nævnte?
(Hvis du har problemer med at vedhæfte en fil, se venligst dette indlæg: https://www.extendoffice.com/forum/9-others/2915-instruction-to-upload-an-attachement-in-a-post.html)

BTW, hvilken funktion brugte du fra Kutools til Excel?

Tak på forhånd.

Amanda
1 år siden
·
#2937
0
Stemmer
Fortryd
God morgen,

Beskeden timeout, når du forsøger at sende filen. Brug venligst dette WeTransfer-link til at downloade: https://we.tl/t-94c1A9L6MK

Jeg har brugt den dynamiske rullelistefunktion.

Med venlig hilsen
1 år siden
·
#2939
0
Stemmer
Fortryd
Jeg brugte Dynamic drop-down liste

Kan ikke uploade filen. Det bliver ved med at "sende", og bekræftelsen udløber. En anden måde at sende det på?
1 år siden
·
#2940
0
Stemmer
Fortryd
Jeg brugte Dynamic drop-down liste

Kan ikke uploade filen. Det bliver ved med at "sende", og bekræftelsen udløber. En anden måde at sende det på?


Hej,

Du kan sende den til os via . :)

Prøv at være mere specifik omkring problemet.
1 år siden
·
#2941
0
Stemmer
Fortryd
Hej,

Du kan sende den til os via . :)

Prøv at være mere specifik omkring problemet.
Vedhæftede filer (1)
1 år siden
·
#2942
0
Stemmer
Fortryd
Hej,

Du kan sende den til os via . :)

Prøv at være mere specifik omkring problemet.
Vedhæftede filer (1)
1 år siden
·
#2943
0
Stemmer
Fortryd
Jeg brugte Dynamic drop-down liste

Kan ikke uploade filen. Det bliver ved med at "sende", og bekræftelsen udløber. En anden måde at sende det på?


Hej,

Der er ingen problemer med at uploade din fil i indlægget.

Som du kan se, har vi uploadet det her.

Hvis du stadig er stødt på dette problem, så prøv at tage nogle skærmbilleder for at demonstrere problemet.

Du kan sende os skærmbillederne via .

Tak på forhånd.
1 år siden
·
#2944
0
Stemmer
Fortryd
Jeg brugte Dynamic drop-down liste

Kan ikke uploade filen. Det bliver ved med at "sende", og bekræftelsen udløber. En anden måde at sende det på?
Vedhæftede filer (1)
1 år siden
·
#2945
Accepteret svar
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Vi har tjekket den fil, du sendte, vi har bemærket, at du ikke udvidede det dynamiske rullelisteområde. Hvilket betyder, at det interval, du anvendte funktionen, er $H$2:$J$263. For at udvide sortimentet skal du gøre følgende:

1. Klik på fanen Kutools Navigation. Og klik derefter på ikonet cirklet med rødt som vist nedenfor for at vise de skjulte regneark.
show-hidden.png

2. Slet Liste , List1 som vist nedenfor.
delete-hidden.png

3. Gå tilbage til RECIBIDAS ark. Klik på en celle, der er i området $H$2:$J$263, Og klik derefter på Udvid det dynamiske rullelisteområde.
expand-range.png

4. En Output Range dialog popper op, vælg nu det nye område, hvor du vil have rullelisten. Det nye udvalg vil blive udfyldt i boksen. Alternativt kan du indtaste området direkte i indtastningsfeltet, f.eks. $H$2:$J$300.
expand-range-box.png

5. klik OK.

Drop-listen anvendes nu i det nye udvidede udvalg. Hvis der er andre problemer, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
1 år siden
·
#2946
0
Stemmer
Fortryd
Mange tak for løsningen!!!!
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.