Mandag, 01 August 2022
  4 Svar
  23.2K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Gode ​​nyheder! Kutools til Excel 26.10 kommer med snesevis af praktiske diagramskabeloner, nyttige nye funktioner og fremragende funktionsforbedringer! Du kan opgradere til eller få en gratis prøveversion af denne version ved at downloade Kutools til Excel 26.10.
Tip: fuld funktion og funktion, gratis prøveperiode om 30 dage! Hvis den 2-årige gratis opgraderingssupportperiode ikke er udløbet, er du berettiget til at opgradere denne version.

Forbedringer
1. Adgangskodehåndtering: Når du åbner en projektmappe, der er krypteret med en adgangskode, vises Kutools' Adgangskodehåndtering i dialogboksen Adgangskode, selvom indstillingen "Fyld automatisk adgangskode" ikke er aktiveret.
2. Sammenlign regneark: Optimeret grænseflade, forbedret behandlingslogik.
3. Optimeret opstartshastighed og forbedret stabilitet og kompatibilitet.

Fast
1. Rettet: Funktionen "Smink et tal" fungerer i nogle tilfælde ikke korrekt ved håndtering af decimaler.
2. Rettet: Der opstår fejl, når funktionen "Dynamisk rangeringslinjediagram" anvendes på nogle andre sprog end engelsk.
3. Rettet: Anvendelse af funktionen "Opdel data" på et stort dataark kan forårsage fejl.
4. Rettet: Anvendelse af funktionen "Opdelt arbejdsbog" kan forårsage fejl i nogle tilfælde.
5. Rettet: Når du omdøber arbejdsark ved hjælp af funktionen "Omdøb arbejdsark", kan specialtegn i det nye navn forårsage fejl.
6. Rettet: Der opstår fejl ved brug af VBA til at kalde Kutools funktioner i nogle tilfælde.
7. Rettet: Andre mindre bugs.
1 år siden
·
#2981
0
Stemmer
Fortryd
Kommer der snart en fuld versionsopdatering ud over denne mindre rettelsesopdatering?
så hvis jeg klikker på tjek opdatering og ser "Betalt opgradering", er det tid for mig at genkøbe det produkt, som jeg allerede ejer før?

https://ibb.co/8PfpVjm
1 år siden
·
#2984
0
Stemmer
Fortryd
så hvis jeg klikker på tjek opdatering og ser "Betalt opgradering", er det tid for mig at genkøbe det produkt, som jeg allerede ejer før?

[vedhæftet fil]kutools-upgrade.png[/vedhæftet fil]
1 år siden
·
#3015
0
Stemmer
Fortryd
Kommer der snart en fuld versionsopdatering ud over denne mindre rettelsesopdatering?

Hej der,

Vi arbejder på den fulde versionsopdatering, men jeg kan ikke sikre dens lanceringstidspunkt. Så abonner venligst på vores hjemmeside, når den er lanceret, sender vi udgivelsesbemærkninger til vores abonnenter. :)

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.