Mandag, 08 August 2022
  12 Svar
  7K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Brug af Excel 2016.

Søgbar DD-liste fungerer fint, indtil jeg beskytter arket, når jeg først beskytter arket, gør det det ikke.

Tak,
VinceF
1 år siden
·
#3005
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

For den aktuelle version af Kutools til Excel vil funktionen Søgbar rulleliste ikke være tilgængelig efter at have beskyttet arket.

Men den gode nyhed er, at vi vil gøre den søgbare DD-liste tilgængelig i den næste version, så længe de celler, hvor du anvender funktionen, er låst op. :D

Hvis du har andre spørgsmål, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
1 år siden
·
#3008
0
Stemmer
Fortryd
Amanda, tak for dit svar,

Jeg er ikke sikker på, hvorfor dette ville være et problem ... det forekommer mig, at man skal være i stand til at beskytte arket og stadig have den søgbare DD-liste til at fungere.
Ikke desto mindre er både cellerne med DD-listen og cellerne, hvor også listereferencerne alle ubeskyttede/ulåste. Så som du skrev "...den søgbare DD-liste tilgængelig, så længe cellerne, hvor du anvender funktionen er låst op", har jeg læst dette forkert eller mangler noget?

Tak,
VinceF
Excel 2016
1 år siden
·
#3013
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har søgt efter et svar på mit indlæg i to dage...Alt jeg kan se er, at support tager dagen fri/offline?
1 år siden
·
#3014
0
Stemmer
Fortryd
Beklager, det understøtter ikke det beskyttede regneark nu. Vi vil understøtte det i næste version. :D
1 år siden
·
#3022
0
Stemmer
Fortryd
Amanda, tak for dit svar,

Jeg er ikke sikker på, hvorfor dette ville være et problem ... det forekommer mig, at man skal være i stand til at beskytte arket og stadig have den søgbare DD-liste til at fungere.
Ikke desto mindre er både cellerne med DD-listen og cellerne, hvor også listereferencerne alle ubeskyttede/ulåste. Så som du skrev "...den søgbare DD-liste tilgængelig, så længe cellerne, hvor du anvender funktionen er låst op", har jeg læst dette forkert eller mangler noget?

Tak,
VinceF
Excel 2016

Beklager, der var en tastefejl. Jeg sagde, at den gode nyhed er, at vi vil gøre den søgbare DD-liste tilgængelig i den næste version, så længe de celler, hvor du anvender funktionen, er låst op.

Undskyld for forsinkelsen.

Amanda
1 år siden
·
#3026
0
Stemmer
Fortryd
Endnu en gang tak for svar og afklaring. Har du en tilnærmelse til, hvornår den opdaterede version vil blive frigivet?
1 år siden
·
#3035
0
Stemmer
Fortryd
Endnu en gang tak for svar og afklaring. Har du en tilnærmelse til, hvornår den opdaterede version vil blive frigivet?
Den nye version skulle lanceres om to eller tre måneder. Bemærk, at dette er en estimeret tid :)

Amanda
1 år siden
·
#3040
0
Stemmer
Fortryd
Hej VinceF,

Vi har lavet en betaversion, der inkluderer den opdaterede søgbare rullelistefunktion: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Excel/beta/26.10/KutoolsforExcelSetup.Inno.exe

Download venligst og prøv. Hvis der er problemer, så tøv ikke med at spørge mig. :)

Amanda
1 år siden
·
#3392
0
Stemmer
Fortryd
Hej amanda

Jeg tror, ​​jeg har downloadet den seneste version af Kutools-softwaren, men jeg oplever stadig problemet, at den søgbare rullemenu ikke virker på beskyttede ark. Er funktionen endnu ikke frigivet? Eller gør jeg noget forkert?

Lad mig venligst vide!

Med venlig hilsen
FrisoE
1 år siden
·
#3397
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Den nye version (Kutools til Excel 27.0) med funktionen frigives snart. Tilmeld dig vores hjemmeside, så du ikke går glip af udgivelsesnoten.

Bemærk, at efter at du har downloadet og installeret Kutools til Excel 27.0, før du bruger den søgbare rullemenu på beskyttede ark, bør du: 1. vælg det område, hvor du anvendte den søgbare rullemenu; 2. klik på Kutools Plus > Designvisning > Lås celler op; 3. beskytte arbejdsarket.

Amanda
1 år siden
·
#3399
0
Stemmer
Fortryd
Hej amanda

Tak for dit svar!

Har du en indikation på, hvornår du kan forvente udgivelsen af ​​Kutools til Excel 27.0?

FrisoE
1 år siden
·
#3405
0
Stemmer
Fortryd
Hej FrisoE og VinceF,

Kutools til Excel 27.0 er nu frigivet :D , her er downloadlinket: https://www.extendoffice.com/download/kutools-for-excel.html

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.