Anonym bruger
  Fredag ​​23 September 2022
  3 Svar
  4.4K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Jeg fulgte din tutorial, som fungerede godt. Men jeg vil gerne kombinere flere elementer i samme celle, men i et andet ark. Er det muligt ? Jeg kan ikke. Kan du venligst hjælpe mig ? Tak til dig.
1 år siden
·
#3085
Accepteret svar
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Lad os sige, at din rulleliste er i A1:A10 i Ark1, og du vil vælge flere elementer fra rullelisten i celler på tværs af A1:A10. Du kan indtaste formlen i A1 i Ark2: = Sheet1! A1, og træk derefter udfyldningshåndtaget ned for at anvende formlen på nedenstående celler indtil A10.

Amanda
1 år siden
·
#3085
Accepteret svar
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Lad os sige, at din rulleliste er i A1:A10 i Ark1, og du vil vælge flere elementer fra rullelisten i celler på tværs af A1:A10. Du kan indtaste formlen i A1 i Ark2: = Sheet1! A1, og træk derefter udfyldningshåndtaget ned for at anvende formlen på nedenstående celler indtil A10.

Amanda
1 år siden
·
#3086
0
Stemmer
Fortryd
Mange tak. Det er fantastisk.
Jeg har et andet spørgsmål om samme emne. Hvordan sletter du et element i cellen, der grupperer flere elementer i rullelisterne (f.eks. hvis jeg valgte forkert)? Faktisk hvordan man går tilbage. Jeg kunne ikke finde oplysningerne i selvstudiet. Tak på forhånd.
1 år siden
·
#3088
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Du kan trykke på Ctrl + Z for at fortryde valget. Eller bare vælg de elementer, du ikke ønsker, og slet dem fra resultatcellen.

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.