Torsdag 03 November 2022
  3 Svar
  4.7K besøg
0
Stemmer
Fortryd
På en ny computer med Win10 installeret blev første version 24.00 installeret af Ku Tools til Excel.
Licens er købt og versionen af ​​KuTools er registreret.
Når jeg vil tjekke opdateringerne, får jeg fejlmeddelelsen 'Kontrollerer for opdateringsfejl, prøv venligst igen senere'
Jeg downloadede version 26.10 og genåbner Excel, jeg kan stadig se den gamle version 24.00.
Hvordan kan jeg opgradere til den nyeste version?

Også menuen i specialfilteret starter intet. hvordan kan jeg få det til at virke? Prøvede det samme på en kollegas computer, og der virker alt på version 24.00
Årsagen til at købe dette værktøj var de specielle filtermuligheder, men disse virker ikke.
1 år siden
·
#3185
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Hvis du downloadede version 26.10 og installerede den med succes, skal dine Kutools opgraderes. Hvis det ikke gjorde det, så prøv at afinstallere Kutools for Excel fra din computer og download og installer derefter 26.10,

Hvis der er yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at spørge mig. :)

Om specialfilteret, prøv det igen, efter du har installeret 26.10. Hvis det stadig ikke virker, så tjek venligst sproget og excel-versionen du bruger. Og tjek om de er de samme som din kollegas?

Amanda
1 år siden
·
#3188
0
Stemmer
Fortryd
Hej amanda
Jeg afinstallerede alt og geninstallerede den nye version. Nu er jeg den 26.10 og alt fungerer nu.
Jeg kan bruge mit specielle filter igen :)
1 år siden
·
#3189
0
Stemmer
Fortryd
Hej igen,

Det er dejligt at høre det! Hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at spørge :D

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.