By dkhart86@gmail.com lørdag den 03. december 2022
Posted in Kutools til Excel
Svar 3
Synes godt om 0
Views 4.7K
Stemmer 0
Jeg forstår, at enhver af mine kutools oprettede excel-filer, som jeg har oprettet ved at bruge Kutools-funktionerne, ikke kan forstås og ikke overføres til andre excel-brugere, der ikke har installeret Kutools. (https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/33-new-to-kutools.html)

Derfor, hvis jeg forstår det korrekt, bør brugen af ​​Kutools-funktionerne undgås, hvis du planlægger at dele med excel-brugere, der ikke har Kutools installeret?

ELLER MÅSKE er der en måde at konvertere Kutools-funktioner til almindelige excel-formler/funktioner/makroer, så vi kan dele vores Kutools-oprettede filer med excel-brugere, der ikke har Kutools?

Tak på forhånd.
Hej der,

Ja, hvis du planlægger at dele en excel-fil med andre brugere, så undgå at bruge funktioner fra Kutools Functions.
kutools functions.png


Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej Amanda. Det var også min forståelse, men det ser ud til, at Kutools muligvis har rettet dette...Jeg har et regneark, hvor jeg brugte Kutools-funktionen "Sum efter skriftfarve" og sendte den til min arbejds-e-mailadresse, men forventede ikke, at den ville virke da mit work excel-program IKKE har kutools installeret. Jeg opdagede dog, at DET genkendte Kutools-funktionen og fungerer fint på mit arbejde excel, hvor kutools IKKE er installeret. Derfor formoder jeg, at Kutools kan have rettet problemet med deling med ikke-kutool-brugere??
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,

Det er mærkeligt 😂 Fordi jeg lige har prøvet at dele en fil, hvor jeg brugte Kutools-funktionen "Sum efter skriftfarve", og den computer, der ikke har installeret Kutools, ser kun en N/A-fejl i hvilken celle funktionen anvendes.

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg