Lørdag, 03 december 2022
  3 Svar
  4.7K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Jeg forstår, at enhver af mine kutools oprettede excel-filer, som jeg har oprettet ved at bruge Kutools-funktionerne, ikke kan forstås og ikke overføres til andre excel-brugere, der ikke har installeret Kutools. (https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/33-new-to-kutools.html)

Derfor, hvis jeg forstår det korrekt, bør brugen af ​​Kutools-funktionerne undgås, hvis du planlægger at dele med excel-brugere, der ikke har Kutools installeret?

ELLER MÅSKE er der en måde at konvertere Kutools-funktioner til almindelige excel-formler/funktioner/makroer, så vi kan dele vores Kutools-oprettede filer med excel-brugere, der ikke har Kutools?

Tak på forhånd.
1 år siden
·
#3271
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Ja, hvis du planlægger at dele en excel-fil med andre brugere, så undgå at bruge funktioner fra Kutools Functions. :)
kutools functions.png

Amanda
Vedhæftede filer (1)
Hej Amanda. Det var også min forståelse, men det ser ud til, at Kutools muligvis har rettet dette...Jeg har et regneark, hvor jeg brugte Kutools-funktionen "Sum efter skriftfarve" og sendte den til min arbejds-e-mailadresse, men forventede ikke, at den ville virke da mit work excel-program IKKE har kutools installeret. Jeg opdagede dog, at DET genkendte Kutools-funktionen og fungerer fint på mit arbejde excel, hvor kutools IKKE er installeret. Derfor formoder jeg, at Kutools kan have rettet problemet med deling med ikke-kutool-brugere??
1 år siden
·
#3278
0
Stemmer
Fortryd
Hej,

Det er mærkeligt 😂 Fordi jeg lige har prøvet at dele en fil, hvor jeg brugte Kutools-funktionen "Sum efter skriftfarve", og den computer, der ikke har installeret Kutools, ser kun en N/A-fejl i hvilken celle funktionen anvendes.

Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.