By LorenzoD fredag ​​den 31. august 2018
Posted in Kutools til Excel
Svar 6
Synes godt om 0
Views 8.7K
Stemmer 0
Hej, jeg har lige downloadet KUTOOLS til excel 18. Jeg har dog installeret det, når jeg går til 'Indsæt', 'List'
alle kombinationer', får jeg 'Initialiseringsfejl 4'.

Jeg er ikke sikker på, om det har at gøre med vores McAfee anti-virus.

Har du et link, hvor vi kan downloade det? Og undgå
problem?

Tak,
LorenzoD
Hej,
Kan du bruge andre funktioner i softwaren?
Hvis nej, prøv venligst at deaktivere antivirussoftwaren og prøv derefter din handling igen.
Tak på forhånd.
·
5 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Jeg får også den samme "initialiseringsfejl 4" fejl. Jeg kan ikke helt deaktivere min AV-software, men jeg har udelukket både mappen c:\program files(x86)\kutools og mappen c:\Users\brugernavn\appdata\roaming\kutools til ingen nytte.

Derudover har jeg været i stand til at bruge på andre bærbare computere i vores virksomhed og har ikke haft det samme problem.

Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere softwaren. Jeg installerede oprindeligt med MSI, men så ved det andet installationsforsøg brugte jeg exe. Dette er med version 18.0. Hjælp venligst.

Tak,
Phil P
·
5 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
Gå til at afinstallere Kutools for Excel fra kontrolpanelet først.
Og gå derefter til download og installer exe-pakken.
·
5 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Frustrerende. KuTools har fungeret perfekt i længst tid, og nu får jeg denne initialiseringsfejl. Jeg afinstallerede, geninstallerede og genstartede Excel. Har stadig samme problem. Og jeg har også tilføjet Excel til mine Firewall-undtagelser.
·
5 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
hej Jay,

Samme problem her, KT er lige begyndt at vise KTEMAI~1.dll-fejl (tidligere viste den hele navnet...kemain32.dll...hmm hvad det så end betyder).
Virkede igen efter fuldført (men komplet geninstallation af Office 365). Tidligere havde jeg afinstalleret og geninstalleret Office, men jeg havde glemt nogle rester (plus, jeg havde en dårlig blanding).
Anyway, kommer tilbage for at sige, at hvis intet andet virker, fuldstændig afinstallation af Office 365 og geninstallation af KT virkede for mig.
Hvilket naturligvis er en klar indikator for, at det ikke er et KT-problem...
Undskyld støjen, gutter!
·
5 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Deaktiver enhver anti-virus, jeg bruger MS office 2016 og det giver Microsoft office fejl 30034-4og det blev rettet ved at deaktivere anti-virus.
·
4 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg