By falbravrm fredag ​​den 17. februar 2023
Posted in Kutools til Excel
Svar 4
Synes godt om 0
Views 4.7K
Stemmer 0
Hej!

Ville det være muligt at rette vinduesstørrelsen på "Bigger Formula Bar"? Ikke positionen i arket, men når det først er udvidet, holder det ikke dimensionerne, når først man lukker arket eller skifter fane

Tak og hilsen
Hej der,

Mener du, at du ønsker, at "Bigger Formula Bar" skal forblive i en fast position? Og positionen skal ikke være i arket, men i båndet (se skærmbillede)?
større formel bar.png


Eller ønsker du, at størrelsen på "Bigger Formula Bar" skal være fast? - For denne her tror jeg, at "Bigger Formula Bar" ikke ændrer sin størrelse, når du lukker et ark eller skifter faneblad.

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej Amanda

Tak for dit svar ! Ja, jeg henviste til "størrelsen"
Jeg besluttede at installere værktøjet igen, for det virkede åbenbart ikke for mig, men nu virker det! (se billede 1)
Men hvis jeg lukker Excel-filen, skal jeg, når jeg åbner den igen, gå til "Vis" igen og klikke på "Big Formula Bar" og placere den på skærmen. Er det rigtigt, eller mangler jeg noget andet?

Tak

Nino
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej Nino,

tak for din tilbagemelding. Jeg har videresendt feedback til vores udviklingsteam.

Er det rigtigt, eller mangler jeg noget andet? - For nuværende versioner skal du indkode Bigger Formula Bar hver gang du starter Excel.

Amanda
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Ja højre ! og mange tak for din hjælp!
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg