Anonym bruger
  Fredag ​​28 April 2023
  3 Svar
  3.1K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Har du brug for lidt hjælp/vejledning. Når jeg bruger Kutools-funktionen "Tilføj trendlinjer til flere serier" til spredningsgraf (for hele grafen, ikke kun én serie), går trendlinjen langt ud over dataene på x-aksen. Jeg tjekkede serierækken, og den er nøjagtig. Hvorfor går trendlinjen så langt ud over mine data, og hvordan løser jeg dette? TIA Skærmbillede 2023-04-27 091527.jpg
12 måneder siden
·
#3506
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Tilføj trendlinjer til flere serier funktion i den aktuelle version understøtter kun at behandle data i den form som vist nedenfor.

Tilføj Trendlines til Multiple Series data.png

Hvis du har yderligere spørgsmål, så lad mig det vide. :)

Amanda
11 måneder siden
·
#3514
0
Stemmer
Fortryd
Hej Amanda, ja uddyb venligst. Hvorfor ville den serie, jeg præsenterede, ikke fungere (hvor X-aksen er den samme for alle serier, men Y-aksen vil have de forskellige data)? Og hvis det du siger er sandt, hvad er så denne funktion trending i mit eksempel?? TIA
11 måneder siden
·
#3515
0
Stemmer
Fortryd
Hej Tia,

Jeg beklager ulejligheden forårsaget af Tilføj trendlinjer til flere serier funktion i den aktuelle version, som kræver optimering. Vi kan garantere, at du kan tilføje trendlinjer ved hjælp af det dataformat, der blev sendt til dig tidligere. Men hvis du foretrækker at bruge det dataformat, du har leveret, kan du prøve at ændre Series X-værdien til dine data på x-aksen ved at følge disse trin:

1.png
2.png
3.png

Du kan være sikker på, at jeg allerede har videresendt problemet til vores udviklingsteam for at behandle det i en fremtidig udgivelse. Vi sætter pris på din feedback og tak fordi du bruger vores produkt!

Amanda
Vedhæftede filer (3)
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.