By VinceF tirsdag den 02. maj 2023
Posted in Kutools til Excel
Svar 4
Synes godt om 0
Views 3.2K
Stemmer 0
Jeg forsøgte at overføre excel 26.3 fra min gamle bærbare computer til en ny bærbar, der begge kører Office 2016. På den gamle bærbare computer fungerede den søgbare rulleliste fint, og jeg var i stand til at tilføje navne til listen, og den ville automatisk opdatere listen. På den nye bærbare computer, og da jeg ikke var i stand til at overføre 26.3, købte jeg vs. 27.0. Nu opdaterer DDL ikke, når jeg tilføjer et nyt navn, og når jeg lukker programmet og genstarter, mister det DDL, og jeg skal starte hele vejen igennem oprettelse af DDL. I vs. 26.3 var jeg i stand til at sætte et flueben på "Søgbar DDL", på den nye vs 27.0 er afkrydsningsfeltet ikke der eller utilgængeligt....se skærmbilleder. Det er bydende nødvendigt, at jeg får dette fungerer hurtigst muligt. Tak
Hej der,

Vi beklager ulejligheden, da vi for nylig har opgraderet logikken til at køre den avancerede rullelistefunktion.

Når du har oprettet en almindelig rulleliste,
- hvis du ønsker at gøre listen søgbar, vælg venligst Søgbar rulleliste valgmulighed.
- hvis du vil tilføje afkrydsningsfelter til rullelisten, skal du vælge Rulleliste med afkrydsningsfelter mulighed (du kan også gøre DDL søgbar i pop op-dialogboksen).

avanceret ddls.png


Nota at du burde gem projektmappen, før du lukker den for at sikre, at du har gemt den søgbare rulleliste.

Med hensyn til problemet med at tilføje navne, der ikke automatisk opdaterer listen, sætter vi pris på din feedback og vil gerne forsikre dig om, at vores team allerede arbejder på at løse dette problem. Vi forventer at have en løsning inden for de næste to uger. Tak for din tålmodighed og forståelse.

Amanda
·
12 måneder siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Tak for dit svar, jeg ser frem til "tilføje navne" rettelsen.
·
12 måneder siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Jeg kan også se, at når du beskytter et regneark, er DDL'en stadig tilgængelig...godt arbejde...!
Ser frem til opdateringen, der retter de tilføjede navne til en DDL
·
12 måneder siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,

Tak for din feedback! Jeg er glad for at høre, at arbejdsarkbeskyttelsen fungerer godt for dig.

Vi stræber altid efter at forbedre vores produkter, og jeg sætter pris på dit forslag til opdateringen for at rette de tilføjede navne til en DDL.

Fortæl os, hvis du har andre forslag eller feedback i fremtiden.

Amanda
·
11 måneder siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg