Hej der,Tak @thoffman223 for at rapportere dette problem.
Jeg har det samme problem, der forekommer sporadisk i "Kutools for Excel" version 27.00.181 på Windows 10 22H2, OS Build 19045.3086, i Microsoft Excel til Microsoft 365 MSO (Version 2305 Build 16.0.16501.20074) 64.
Geninstallation af "Kutools for Excel" hjælper ikke (prøvet to gange).
Observationer indtil videre:
1. Det ser ud til at forekomme oftest første gang, jeg kører Excel, efter at pc'en er blevet genstartet.
2. Det er lige meget hvilket format feltet har, som jeg redigerer.
3. Det er lige meget, hvordan jeg forlader feltet efter redigering; [Enter], [Tab].
4. Jeg kører stadig "Prøven" på tidspunktet for dette indlæg.
Hver eneste ændring, jeg lavede i en celle, får jeg denne adgangskodeboks. Jeg har aldrig angivet en adgangskode. Jeg kan klikke på annuller, så kommer en VB kompileringsfejl-diologboks op, jeg klikker på OK, den forsvinder, og ændringen er foretaget. Dette sker på fuldstændig tilfældige tidspunkter. Jeg arbejder i et dokument, skifter celler uden problemer, så pludselig giver den næste ændring, jeg foretager, mig denne adgangskodeboks.
Jeg har det samme problem, der forekommer sporadisk i "Kutools for Excel" version 27.00.181 på Windows 10 22H2, OS Build 19045.3086, i Microsoft Excel til Microsoft 365 MSO (Version 2305 Build 16.0.16501.20074) 64.
1. Det ser ud til at forekomme oftest første gang, jeg kører Excel, efter at pc'en er blevet genstartet.
3. Det er lige meget, hvordan jeg forlader feltet efter redigering; [Enter], [Tab].
Tak for din feedback. Prøv venligst at aktivere den kompatible tilstand ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center og vælge Enbale-kompatibel tilstand.
[attachment]compatible.png[/attachment]
Hvis problemet fortsætter, selv efter geninstallation, på fanen Kutools, send os venligst en fejlrapport ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center > Fejlindsendelse.
Tak på forhånd.
Amanda
Tak for din feedback. Prøv venligst at aktivere den kompatible tilstand ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center og vælge Enbale-kompatibel tilstand.
[attachment]compatible.png[/attachment]
Hvis problemet fortsætter, selv efter geninstallation, på fanen Kutools, send os venligst en fejlrapport ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center > Fejlindsendelse.
Tak på forhånd.
Amanda
Tak @Amanda.
Jeg har nu valgt "Aktiver kompatibel tilstand" i henhold til dit forslag, har genstartet (efter "Genstart Excel, så dine ændringer kan træde i kraft") og bekræftet, at indstillingen er aktiv (valgt) bagefter.
Hvis problemet skulle opstå igen, følger jeg dit forslag om at rapportere via "Fejlindsendelse".
Hvis problemet ikke skulle opstå igen (i løbet af de næste par dage), giver jeg dig besked i dette indlæg.