Lørdag juni 17, 2023
  9 Svar
  10.4K besøg
Hver eneste ændring, jeg lavede i en celle, får jeg denne adgangskodeboks. Jeg har aldrig angivet en adgangskode. Jeg kan klikke på annuller, så kommer en VB kompileringsfejl-diologboks op, jeg klikker på OK, den forsvinder, og ændringen er foretaget. Dette sker på fuldstændig tilfældige tidspunkter. Jeg arbejder i et dokument, skifter celler uden problemer, så pludselig giver den næste ændring, jeg foretager, mig denne adgangskodeboks.
Vedhæftede filer (2)
1 år siden
·
Hej der,

Jeg er ked af at høre om den ulejlighed, du oplever. Det virker usædvanligt, at du støder på dette problem uden at have angivet en adgangskode. Vi kan dog prøve nogle få fejlfindingstrin for at løse dette for dig.

For det første anbefaler jeg at geninstallere Kutools til Excel. Nogle gange kan geninstallation af softwaren hjælpe med at løse uventede problemer som dette.

Hvis problemet fortsætter, selv efter geninstallation, kan du overveje at sende os en fejlrapport ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center > Fejlindsendelse på fanen Kutools.
fejlindsendelse.png

Endnu en gang beklager jeg ulejligheden, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig med at løse dette problem. Fortæl os venligst, hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
1 år siden
·
Tak @thoffman223 for at rapportere dette problem.

Jeg har det samme problem, der forekommer sporadisk i "Kutools for Excel" version 27.00.181 på Windows 10 22H2, OS Build 19045.3086, i Microsoft Excel til Microsoft 365 MSO (Version 2305 Build 16.0.16501.20074) 64.

Geninstallation af "Kutools for Excel" hjælper ikke (prøvet to gange).

Observationer indtil videre:
1. Det ser ud til at forekomme oftest første gang, jeg kører Excel, efter at pc'en er blevet genstartet.
2. Det er lige meget hvilket format feltet har, som jeg redigerer.
3. Det er lige meget, hvordan jeg forlader feltet efter redigering; [Enter], [Tab].
4. Jeg kører stadig "Prøven" på tidspunktet for dette indlæg.
1 år siden
·

Jeg har det samme problem, der forekommer sporadisk i "Kutools for Excel" version 27.00.181 på Windows 10 22H2, OS Build 19045.3086, i Microsoft Excel til Microsoft 365 MSO (Version 2305 Build 16.0.16501.20074) 64.

1. Det ser ud til at forekomme oftest første gang, jeg kører Excel, efter at pc'en er blevet genstartet.
3. Det er lige meget, hvordan jeg forlader feltet efter redigering; [Enter], [Tab].
Hej der,

Tak for din feedback. Prøv venligst at aktivere den kompatible tilstand ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center og vælge Enbale-kompatibel tilstand.
kompatibel.png

Hvis problemet fortsætter, selv efter geninstallation, på fanen Kutools, send os venligst en fejlrapport ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center > Fejlindsendelse.
Tak på forhånd.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
1 år siden
·
Hver eneste ændring, jeg lavede i en celle, får jeg denne adgangskodeboks. Jeg har aldrig angivet en adgangskode. Jeg kan klikke på annuller, så kommer en VB kompileringsfejl-diologboks op, jeg klikker på OK, den forsvinder, og ændringen er foretaget. Dette sker på fuldstændig tilfældige tidspunkter. Jeg arbejder i et dokument, skifter celler uden problemer, så pludselig giver den næste ændring, jeg foretager, mig denne adgangskodeboks.

Prøv venligst at aktivere den kompatible tilstand ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center og vælge Enbale-kompatibel tilstand.

Amanda
1 år siden
·

Hej der,

Tak for din feedback. Prøv venligst at aktivere den kompatible tilstand ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center og vælge Enbale-kompatibel tilstand.
[attachment]compatible.png[/attachment]

Hvis problemet fortsætter, selv efter geninstallation, på fanen Kutools, send os venligst en fejlrapport ved at klikke Hjælp > Indstillinger Center > Fejlindsendelse.
Tak på forhånd.

Amanda

Tak @Amanda.
Jeg har nu valgt "Aktiver kompatibel tilstand" i henhold til dit forslag, har genstartet (efter "Genstart Excel, så dine ændringer kan træde i kraft") og bekræftet, at indstillingen er aktiv (valgt) bagefter.
Hvis problemet skulle opstå igen, følger jeg dit forslag om at rapportere via "Fejlindsendelse".
Hvis problemet ikke skulle opstå igen (i løbet af de næste par dage), giver jeg dig besked i dette indlæg.
1 år siden
·
Hej Skutools,

Tak for at fortælle os om de skridt, du har taget for at løse problemet.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du støder på yderligere problemer. Vi er her for at hjælpe dig.

Amanda
1 år siden
·

Hej der,

[attachment]compatible.png[/attachment]

Tak på forhånd.

Amanda

Tak @Amanda.
Jeg har nu valgt "Aktiver kompatibel tilstand" i henhold til dit forslag, har genstartet (efter "Genstart Excel, så dine ændringer kan træde i kraft") og bekræftet, at indstillingen er aktiv (valgt) bagefter.
Hvis problemet skulle opstå igen, følger jeg dit forslag om at rapportere via "Fejlindsendelse".
Hvis problemet ikke skulle opstå igen (i løbet af de næste par dage), giver jeg dig besked i dette indlæg.

*** 2023-06-27 Opdatering: ***
Jeg har siden anvendelsen af ​​omgåelsen "Aktiver kompatibel tilstand" 2023-06-21 ikke stødt på problemet.

Selvom omgåelsen ser ud til at gøre tricket, spekulerer jeg på, hvilken funktionalitet der reduceres ved at bruge "kompatibel tilstand".
Kan du venligst oplyse?
1 år siden
·
Hej,

Tak fordi du opdaterede os om situationen. Vi er glade for at høre den nyhed!

Med hensyn til din forespørgsel om funktionaliteten reduceret ved at bruge "kompatibel tilstand", vil vi gerne forsikre dig om, at aktivering af kompatibel tilstand ikke påvirker softwarens funktionalitet. Den er designet til at forbedre kompatibiliteten af ​​softwaren eller visse funktioner, som muligvis ikke understøttes fuldt ud i visse miljøer.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, så tøv ikke med at give os besked. Vi er her for at hjælpe dig.

Amanda
9 måneder siden
·
Tak for rådet, jeg vil prøve det som du sagde, og hvis jeg står over for et problem, vil jeg spørge ved at starte min egen tråd.
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.