By alwmiddletoncpa@gmail.com lørdag den 01. december 2018
Posted in Kutools til Excel
Svar 1
Synes godt om 0
Views 7.4K
Stemmer 0
For mange måner siden (excel 2003, tror jeg), arbejdede jeg for et offentligt revisionsfirma. Vi havde en tilføjelse, der stort set fjernede interne links, svarende til break links-funktionen. Hvis du har et sæt regneark, der fører til en konsolideret side - det ene er dataene, og de andre trækker generelt fra dataene for at præsentere økonomien. Hvis denne datakilde er i en ekstern projektmappe -- ville du bare bryde links, og værdier ville være i stedet for den sidst opdaterede linkværdi i cellerne. Formlerne på siden -- ikke at henvise til andre eksterne projektmapper ville stadig forblive.

Jeg har regnskaber, der henviser til andre arbejdsark (i samme projektmappe) for deres data. Jeg vil have, at kolonnefunktionerne og beregninger, der eksisterer uden henvisning til en anden fane, forbliver, mens jeg ønsker, at værdierne, der kommer fra en anden fane, kun skal være værdier. I øjeblikket kopierer/indsætter jeg værdier inde i hver tabel, men det er meget kedeligt -- noget der ville elske at lave et smart værktøj. Gør Kutools sådan noget?
·
5 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg