By Chris.Ganem torsdag den 27. august 2020
Posted in Kutools til Excel
Svar 4
Synes godt om 0
Views 6.3K
Stemmer 0
Hej alle,
Jeg har brugt knappen "Send e-mails" på KUTools til at sende påmindelser om vores fakturaer til vores kunder. Jeg har vedhæftet et skærmbillede af, hvordan e-mail-teksten ser ud her, samt den projektmappe, der bliver brugt til at oprette den. Der er en tabel i e-mail-teksten, der genereres af HTML-kode i en celle.

Med den seneste version af KUTools holdt dette op med at virke. I stedet for at oprette tabellen, som du ser i skærmbilledet af Reminder Body, lægger den bare al HTML-koden ind i brødteksten uden at oprette tabellen. Har du nogen idé om, hvad der er opdateret, eller hvordan jeg kan rette dette?

Værdsætter din hjælp!
Jeg har lige bemærket, at vedhæftede filer ikke kommer igennem. Det er jeg ked af; men jeg vil beskrive nedenfor.
Jeg har en kolonne med titlen "E-mail brødtekst". Denne kolonne indeholder HTML i cellen. Jeg har indsat nedenfor, hvad jeg mener.

table, th, td {border: 1px solid black; padding-right:10px; padding-left:10px; border-collapse: collapse;} Faktura nummer Fakturadato VI Dato Faktura beløb
<tr><td>KRN-123456</td><td>06/25/2020</td><td>06/20/2020</td><td>$100</td></tr>
<tr><td>KRN-987654</td><td>07/01/2020</td><td>06/27/2020</td><td>$100</td></tr>


I den tidligere version af KU Tools, da jeg gik og klikkede på send e-mails og lagde e-mail-brødtekst-kolonnen i e-mail-boksen, ville den trække ind og lave en flot tabel i e-mailens brødtekst. Med den seneste opdatering trækker det bare HTML-teksten ovenover uden at lave en tabel.

Håber dette hjælper med at forklare.
tak!
·
3 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Beklager, vi vil tage et kig på det og prøve at forbedre det snart.
·
3 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej Excelfans,

Sætter pris på responsen. Nogen opdatering på hvordan det går?
·
3 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
Hvis du har købt softwaren, bedes du kontakte os via support@extendoffice. Com.

Vi har en hurtig løsning på dette problem. Tak.
·
3 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg