Torsdag 27 August 2020
  4 Svar
  6.3K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Hej alle,
Jeg har brugt knappen "Send e-mails" på KUTools til at sende påmindelser om vores fakturaer til vores kunder. Jeg har vedhæftet et skærmbillede af, hvordan e-mail-teksten ser ud her, samt den projektmappe, der bliver brugt til at oprette den. Der er en tabel i e-mail-teksten, der genereres af HTML-kode i en celle.

Med den seneste version af KUTools holdt dette op med at virke. I stedet for at oprette tabellen, som du ser i skærmbilledet af Reminder Body, lægger den bare al HTML-koden ind i brødteksten uden at oprette tabellen. Har du nogen idé om, hvad der er opdateret, eller hvordan jeg kan rette dette?

Værdsætter din hjælp!
3 år siden
·
#2177
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har lige bemærket, at vedhæftede filer ikke kommer igennem. Det er jeg ked af; men jeg vil beskrive nedenfor.
Jeg har en kolonne med titlen "E-mail brødtekst". Denne kolonne indeholder HTML i cellen. Jeg har indsat nedenfor, hvad jeg mener.

table, th, td {border: 1px solid black; padding-right:10px; padding-left:10px; border-collapse: collapse;} Faktura nummer Fakturadato VI Dato Faktura beløb
<tr><td>KRN-123456</td><td>06/25/2020</td><td>06/20/2020</td><td>$100</td></tr>
<tr><td>KRN-987654</td><td>07/01/2020</td><td>06/27/2020</td><td>$100</td></tr>


I den tidligere version af KU Tools, da jeg gik og klikkede på send e-mails og lagde e-mail-brødtekst-kolonnen i e-mail-boksen, ville den trække ind og lave en flot tabel i e-mailens brødtekst. Med den seneste opdatering trækker det bare HTML-teksten ovenover uden at lave en tabel.

Håber dette hjælper med at forklare.
tak!
3 år siden
·
#2178
0
Stemmer
Fortryd
Beklager, vi vil tage et kig på det og prøve at forbedre det snart.
3 år siden
·
#2179
0
Stemmer
Fortryd
Hej Excelfans,

Sætter pris på responsen. Nogen opdatering på hvordan det går?
3 år siden
·
#2180
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Hvis du har købt softwaren, bedes du kontakte os via .

Vi har en hurtig løsning på dette problem. Tak.
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.