By mimrkutools på lørdag, 24, oktober 2020
Posted in Kutools til Excel
Svar 1
Synes godt om 0
Views 5.9K
Stemmer 0
Hej der,

Jeg er en betalt bruger af Kutools til Excel, og mens jeg bruger din applikation, opdager jeg en fejl i din applikationsfunktion (Type Samme og forskellige celler). Det vælger ikke alle rækkers unikke værdier. Se venligst vedhæftede regneark for at se eksemplet. I vedhæftede projektmappe er der 2 ark, ark 1 har flere data end ark 2, og når jeg vælger hele ark 1 og kører SAMME & FORSKELLIGE CELLER-funktionen i din applikation for at få forskellige CELLER-værdier fremhævet ved at sammenligne det med ark 2, er din applikation springer så mange rækker over, selvom de duplikerede data er tilgængelige i ark 2. 
Rækker, som din ansøgning sprang over = 6, 7, 8, 9, 15, 16, 17 og så videre... Disse rækker Duplikatdata er tilgængelige i ark 2, men din applikation opfanger dem ikke for at vise forskellige celleværdier.
Når jeg kører funktionen for at finde forskellige værdier på massedata, sprang den så mange rækker over, men når jeg individuelt vælger de overspringede rækker og kører funktionen igen, finder den værdierne, hvilket er forkert.
Hej,
Kan du prøve at oprette nogle eksempeldata i en ny projektmappe for at demonstrere problemet?
Hvis problemet kan replikeres med eksempelprojektmappen, bedes du kontakte os med den.
Kontakt venligst support@extendoffice. Com.
Tak på forhånd.
·
3 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg