Tirsdag 03 November 2020
  0 Svar
  2.8K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har brug for hjælp til at bruge Multiple Picture Import-funktionen i KUTools Plus til Excel. 
Jeg har langt over 100 billeder af checks (forskellige størrelser og proportioner), som jeg ønsker at importere til cellerne i en enkelt kolonne i et Excel-regneark. Men når jeg bruger værktøjet ("Import og eksport | Importer billeder"), får jeg en fejlmeddelelse om: 
     "Kunne ikke importere 25 billeder. Det kan være, at højden på billederne er større
       end 409 punkter, eller billedernes bredde er større end 1342 punkter."
Jeg er ikke helt sikker på, hvad dette fortæller mig, men jeg antager, at det betyder, at ethvert billede, der er mere end 409 punkter højt eller mere end 1342 punkter bredt (eller begge dele?), slet ikke kan importeres.  
Så jeg prøvede det igen, men -- denne gang -- gjorde jeg kolonnen meget bredere, og i værktøjet foretog jeg valget for at matche "cellestørrelsen". Alle billederne havde den korrekte bredde, men alle blev presset lodret, så de var alt for korte! Så jeg gjorde det igen, men gjorde cellerne højere. Denne gang passede alle billederne nøjagtigt til cellerne, men var stadig langt ude af proportioner. Den næste mulighed var ikke meget bedre, da den krævede at specificere både højden og bredden, hvilket jeg nu vidste ville skabe endnu et rod. Jeg kunne ikke finde ud af at få det til at begrænse kun højden eller kun bredden og holde de samme proportioner som originalen.  
Så er der en måde at få dette hjælpeprogram til at importere flere billeder, men ændre størrelsen på hver, så det holder de samme proportioner som originalen af ​​det? (Sig, 1/2 størrelse eller 1/4 størrelse?)  
Hvis ikke, kan nogen fortælle mig, hvordan jeg opnår dette?
Tak,
paul
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.