Tirsdag 22 August 2023
  4 Svar
  2.4K besøg
0
Stemmer
Fortryd
hvor kan jeg finde kutool til excel 29.00 ændringslog og funktionsforbedringer
8 måneder siden
·
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Lige nu er Kutools til Excel version 29.0 ikke blevet officielt offentliggjort, og derfor er der ingen ændringslog tilgængelig for denne version.

Bemærk venligst, at det, du i øjeblikket har, er en betaversion, og de endelige udgivelsesdetaljer vil blive givet, når versionen er officielt lanceret.

Hvis du har flere spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at spørge.

Amanda
8 måneder siden
·
0
Stemmer
Fortryd
du opdaterer og guider mig til at opgradere til 29.00, men det er forfærdeligt, jeg ved bare, at det er beta og ingen yderligere detaljer.
8 måneder siden
·
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Lige nu er Kutools til Excel version 29.0 ikke blevet officielt offentliggjort, og derfor er der ingen ændringslog tilgængelig for denne version.

Bemærk venligst, at det, du i øjeblikket har, er en betaversion, og de endelige udgivelsesdetaljer vil blive givet, når versionen er officielt lanceret.

Hvis du har flere spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at spørge.

Amanda
Hej lyse,

Jeg beklager enhver forvirring. Jeg sætter pris på din afklaring. Kutools til Excel 29.0 er faktisk en officiel version. Vi vil snart frigive ændringsloggen for denne version.

Hvis du har flere spørgsmål, eller hvis der er andet, jeg kan hjælpe dig med, er du velkommen til at spørge.

Amanda
8 måneder siden
·
0
Stemmer
Fortryd
du opdaterer og guider mig til at opgradere til 29.00, men det er forfærdeligt, jeg ved bare, at det er beta og ingen yderligere detaljer.
Hej,

Jeg ville fortælle dig, at ændringsloggen for Kutools 29.00 nu er tilgængelig. Du kan finde den ved at følge dette link:
https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/8400-kutools-for-excel-29-00-release-notes.html

Hvis du har yderligere spørgsmål eller brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os. Vi er her for at hjælpe.

Med venlig hilsen
Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.