Onsdag 23 August 2023
  9 Svar
  8.6K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Vi er glade for at annoncere den seneste udgivelse af Kutools til Excel. Denne opdatering, der løbende sigter på at forbedre din Excel-oplevelse, introducerer betydelige nye funktioner og optimeringer. Du kan opgradere til eller få en gratis prøveversion af denne version ved at downloade Kutools til Excel 29.00.

Tip: fuld funktion og funktion, gratis prøveperiode om 30 dage! Hvis den 2-årige gratis opgraderingssupportperiode ikke er udløbet, er du berettiget til gratis opgradering af denne version.
Nye funktioner


1. Support på flere sprog
For at imødekomme behovene hos vores verdensomspændende brugere har vi integreret 44 sprogunderstøttelser i Kutools til Excel. Nu kan du bruge Kutools til Excel på en række forskellige sprog, hvilket sikrer en mere lokaliseret brugeroplevelse.
kte-29.00-01.png

Forbedringer
1. Ribbon UI: Optimeret layoutet af nogle funktionelle områdegrænseflader

Fast
1) Rettet: Andre mindre fejl
Vedhæftede filer (1)
8 måneder siden
·
#8420
0
Stemmer
Fortryd
Jeg kan ikke downloade programmet
Vedhæftede filer (1)
3 måneder siden
·
#8529
-1
Stemmer
Fortryd
Den siger, at jeg ikke kan installere softwaren.
3 måneder siden
·
#8530
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Kan du venligst sende os oplysningerne om dit operativsystem (Hvilken version af Windows-operativsystemet kører jeg?), Excel-version og det sprog, du bruger på din computer?

Prøv også at genstarte din computer og prøv derefter installationen igen, og se om dette hjælper.

Amanda
3 måneder siden
·
#8536
0
Stemmer
Fortryd
Hej support,

Jeg forsøgte at installere værktøjet i Excel 365, og fejlmeddelelsen siger, at licensen ikke er gyldig.

Jeg har angivet licensnavnet og koden nedenfor.

Venligst rådgive.

Tak,

Licens navn:
Islandmelody.com-1
Licenskode:
000014-************************************************** ********-7RNBUR
3 måneder siden
·
#8537
0
Stemmer
Fortryd
Jeg er i øjeblikket på Windows 11 64bit.
3 måneder siden
·
#8541
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Tak for din henvendelse.

Du købte softwaren den 27. februar 2017. Den 2-årige gratis opgraderingssupportperiode udløb den 27. februar 2019. Du kan dog stadig bruge de ældre versioner af softwaren, som var tilgængelige i din 2-årige gratis opgraderingssupportperiode.

Licensen til vores software er en livstidslicens, der inkluderer 2 års gratis opdateringssupport. Efter den 2-årige gratis opdateringssupportperiode vil du ikke være i stand til at opdatere til nogen nye versioner af softwaren, men du kan fortsætte med at bruge de ældre versioner.

Inden udløbet af den 2-årige gratis opgraderingssupport, er linket nedenfor til den seneste version, som du er kvalificeret til at downloade og installere: https://download.extendoffice.com/downloads/History-Kutools-for-Excel/18.00--83hWRP9p9rQ7QT9LSHofsgk/KutoolsforExcelSetup.exe

Hvis du ønsker at få den nyeste version af Kutools, er det nødvendigt at anskaffe en ny licens.

Hvis du har spørgsmål eller forslag, så tøv ikke med at kontakte mig.

Amanda
1 måned siden
·
#8573
-1
Stemmer
Fortryd
Jeg formoder, at min forespørgsel stadig er uklar. Vil en projektmappe, jeg laver, der afhænger af kutools, stadig fungere, hvis jeg sender den til en anden via e-mail, der ikke har kutools?
1 måned siden
·
#8575
0
Stemmer
Fortryd
Jeg formoder, at min forespørgsel stadig er uklar. Vil en projektmappe, jeg laver, der afhænger af kutools, stadig fungere, hvis jeg sender den til en anden via e-mail, der ikke har kutools?
Hej der,

Kan du venligst specificere, hvilken Kutools-funktion din projektmappe afhænger af? Og besøg venligst dette indlæg for at se, hvilke funktioner i Kutools er afhængige af, at Kutools træder i kraft: https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/33-new-to-kutools.html

Amanda
1 måned siden
·
#8578
0
Stemmer
Fortryd
Jeg formoder, at min forespørgsel stadig er uklar. Vil en projektmappe, jeg laver, der afhænger af kutools, stadig fungere, hvis jeg sender den til en anden via e-mail, der ikke har kutools?
Hej der,

Kan du venligst specificere, hvilken Kutools-funktion din projektmappe afhænger af? Og besøg venligst dette indlæg for at se, hvilke funktioner i Kutools er afhængige af, at Kutools træder i kraft: https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/33-new-to-kutools.html
Amanda

Tak så meget
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.