Lørdag, 30 September 2023
  1 Svar
  2.9K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Jeg har en situation, hvor jeg har en projektmappe med 400 faner, som jeg vil opdele til deres egne separate arbejdsark. Vores virksomhed kræver et følsomhedsmærke. Jeg plejede at have version 18 af KuTools og havde ingen problemer. Men vi havde en org-migrering, der brød KuTools, så jeg var tvunget til at få den seneste version.

Så mit problem er den projektmappe, jeg vil opdele, allerede har "Fortroligt" følsomhedsetiket. Når jeg starter funktionen Split Workbook, skal jeg klikke og vælge hver opdeling. Som du kan forestille dig, kan det tage mig lang tid og omkring 1200 museklik, og jeg vil have et stort tilfælde af karpaltunnel.

Nogle ideer til hvad der kan hjælpe mig med at blive mere effektiv?

Jeg uploader skærmbilleder af Sensitivity-prompten og den version af Office 365, vi har. Jeg er på Win 10 Enterprise v21H2.

Tak
Jim
6 måneder siden
·
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Den seneste version af Kutools understøtter faktisk følsomhedsetiketter. For at løse dit problem effektivt anbefaler jeg at opgradere til den nyeste version. Dette skulle give dig mulighed for at arbejde med følsomhedsetiketter mere effektivt og undgå behovet for omfattende manuel valg.
følsomhedsetiketter.png

Du kan opgradere til den seneste version ved at klikke på "Hjælp"> "Søg efter opdateringer" på fanen Kutools.

Hvis du støder på problemer under opgraderingsprocessen eller har yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os. Vi er her for at hjælpe dig.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.