Gå til hovedindhold
Support er online
Vi er tilbage! Vi er her for at hjælpe dig. Vær tålmodig, vi vil svare på dine billetter snarest.
Officielle supporttider
Mandag til fredag
Fra 09:00 til 17:30
  Lørdag, januar 04, 2025
  1 Svar
  1.1K besøg
Kutools til Excel giver mulighed for at skifte mellem et aktuelt åbent ark og det ark, der var åbent umiddelbart før det aktuelt åbne ark ved at trykke på WINDOWS-SHIFT-A. Det fungerer fint, indtil jeg indtaster et "=" i en celle og derefter skifter til det ark, jeg havde åbent, før jeg brugte WINDOWS-SHIFT-A og vælger en celle med en værdi, som jeg vil have vist i cellen, hvor jeg havde indtastet " =". Men værdien vises ikke i den celle. Normalt, hvis jeg sætter et "=" i en celle og derefter åbner et andet ark, skal du vælge en celle med en værdi og trykke på "Enter", vil værdien vises i den celle, hvor jeg havde indtastet "=". Dette ser ud til at begrænse anvendeligheden af ​​arkskiftefunktionen. Kan det forbedres, så det vil gøre, hvad det ville være meget bekvemt for mig at få det til?
2 måneder siden
·
Hej der,

Tak fordi du deler din feedback!

Jeg har videresendt din anmodning til vores udviklingsteam til overvejelse i en fremtidig udgivelse. Vi sætter stor pris på dit input og tak fordi du valgte vores produkt!

Med venlig hilsen
Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.