By mehrbod fredag ​​den 20. august 2021
Posted in Kutools til Excel
Svar 3
Synes godt om 0
Views 7.9K
Stemmer 0
Hvis jeg bruger mine arbejdslegitimationsoplysninger med excel på arbejdet, og jeg vil have kutools til at være min tilføjelse på arbejdet, kan jeg, hvis jeg sagde op fra mit job og ikke har adgang til de samme legitimationsoplysninger for excel, så stadig bruge kutools på min personlige computer med mine personlige excel-legitimationsoplysninger?
 
Hej,

Tak for din henvendelse.

Om licensen må du installere og bruge én kopi af softwaren på den licenserede enhed og installere en anden kopi på en bærbar enhed til brug for den enkelt primære bruger af den licenserede enhed.

Hvis du installerer en kopi af softwaren på en terminalserver eller Citrix-server, kræves der en separat desktop-applikationslicens for hvert skrivebord, hvorfra applikationen tilgås.

For mere information om EULA, besøg venligst: http://www.extendoffice.com/support/end-user-license-agreement.html
·
2 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
efter at have læst flere indlæg om dette emne er det stadig ikke klart for mig, hvad der gemmer sig bag den bærbare enhed, som er nævnt i din licensaftale:
„D. Bærbar enhed. Du må installere en anden kopi på en bærbar enhed til brug for den enkelt primære bruger af den licenserede enhed."
Betyder det bare en usb-stick eller en ekstern harddisk? Og hvis ja, hvordan installerer jeg Kutools for Excel på sådan en enhed og bruger den senere på enhver computer med Microsoft Office installeret?
Og hvis en bærbar computer også er tilladt som ekstern enhed, hvorfor er dette ikke klart beskrevet?
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej,
efter at have læst flere indlæg om dette emne er det stadig ikke klart for mig, hvad der gemmer sig bag den bærbare enhed, som er nævnt i din licensaftale:
„D. Bærbar enhed. Du må installere en anden kopi på en bærbar enhed til brug for den enkelt primære bruger af den licenserede enhed."
Betyder det bare en usb-stick eller en ekstern harddisk? Og hvis ja, hvordan installerer jeg Kutools for Excel på sådan en enhed og bruger den senere på enhver computer med Microsoft Office installeret?
Og hvis en bærbar computer også er tilladt som ekstern enhed, hvorfor er dette ikke klart beskrevet?


En nøgle er til at én person kan bruge den i to stk.
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg