By Dorota tirsdag den 31. august 2021
Posted in Kutools til Excel
Svar 0
Synes godt om 0
Views 2.2K
Stemmer 0
Hej, 
Jeg har et problem med Kutools-diagrammer til Excel. Jeg har to faner. Den ene fane har kildedata, og den anden fane har Kutools-diagrammer.
Jeg indså, at pivottabeller ikke kan bruges til nogle af kutools-diagrammerne. For eksempel søjle med bobler-diagram. Derfor brugte jeg en formel, =A15, =A16, ... for at få celleværdierne fra pivottabellen. Jeg ønsker ikke at have statiske tal, fordi jeg ønsker, at diagrammet skal opdateres baseret på eventuelle ændringer i kildetabellen. Efter at have oprettet et diagram og forsøgt at tilføje nye data til kildedata-tabaen får jeg en besked
"Excel fandt et problem med en eller flere formelreferencer i dette regneark. Tjek, at cellereferencer, områdenavne, definerede navne og links til andre projektmapper i dine formler alle er korrekte."
Jeg er sikker på, at denne fejl får jeg på grund af Kutools-diagrammet, for når jeg fjerner Kutools-diagrammet, får jeg ikke beskeden, og jeg kan tilføje nye data til kildefanen uden at få nogen advarsler.
Kan du venligst fortælle mig, om der er nogen måde, jeg kunne oprette Kutools Bar med bobler-diagram fra pivottabellen og ikke få nogen advarsler.

Tak på forhånd.

Dorota


 
Se det fulde indlæg