Fredag ​​10 September 2021
  2 Svar
  4.9K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Hej alle,
Har et regneark, som jeg arbejder på. I kolonnerne er der adskillige tomme celler, som jeg forsøger at slette. Efter at have valgt kolonnerne vælger jeg SLET derefter SLET BLANKE RÆKKER, og det kommer tilbage med NUL tomme rækker slettet, selvom der er hundredvis af tomme rækker i den kolonne, jeg valgte. INSEKT??? Jeg har tjekket formateringen, der ikke viser noget. Kolonnen er ikke låst. Andre ideer?
Dan
2 år siden
·
#2288
0
Stemmer
Fortryd
Hej dak4482,

Undskyld for det sene svar.

Funktionen Slet tomme rækker fungerer godt på min computer. Kan du tjekke, om hele rækken af ​​de tomme celler, du vil slette, er tom? Da funktionen sletter hele tomme rækker, men ikke tomme celler.

Og hvis du kun vil slette tomme celler, men ikke rækker. Tryk venligst F5, Klik på Særlig > Blanks > OK for at markere alle de tomme celler.
  gå til special.png

Højreklik derefter på en af ​​de valgte tomme celler, klik på Slet, og vælg derefter Flyt celler til venstre/op, OR Hele rækken/kolonnen som du har brug for.
  delete.png

Fortæl mig venligst, hvis du har yderligere spørgsmål. :)

Amanda
2 år siden
·
#2289
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har søgt på webstedet efter komfort eller effektivitet for at fuldføre denne proces, og jeg tror, ​​at dette er den mest egnede legeslange på webstedet til at gøre det effektivt.
spille kabale

 
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.