Fredag ​​22 oktober 2021
  29 Svar
  11.9K besøg
-1
Stemmer
Fortryd
Jeg har fundet en løsning på denne fejl og er gældende for Windows 10. Det vil kræve en geninstallation af Kutools til Excel. Før du installerer, skal du ændre nogle få egenskaber på installations EXE-filen. Du vil også sikre dig, at der ikke er nogen Excel-aktiviteter i Task Manager.

  1. Højreklik på installationsprogrammets EXE-fil og gå til egenskaber
  2. På fanen Generelt skal du markere feltet "fjern blokering" og derefter klikke på anvend. 
  3. Billede 1.jpg
  4. På fanen Kompatibilitet skal du kontrollere de to elementer, der er vist i 2 billede og klik på anvend.  
  5. Billede 2.jpg
  6. Kør dette program i kompatibilitetstilstand for Windows 8
  7. Kør dette program som administrator
  8. Klik på OK for at lukke egenskabsboksen ud
  9. Kør installationsprogrammet EXE

Det skulle fungere som forventet nu, når Excel starter op.
Vedhæftede filer (2)
2 år siden
·
#2323
0
Stemmer
Fortryd
     Hej,

     Tak for løsningen; virker denne rettelse også til Windows 8?

     Tak 
2 år siden
·
#2324
0
Stemmer
Fortryd
Er der en anden løsning på dette problem? Jeg prøvede alle trinene og kan stadig ikke få Kutools til at installere korrekt. 
2 år siden
·
#2325
0
Stemmer
Fortryd
Følger op på dette emne. Jeg oplever det samme problem og har prøvet alle nedenstående trin uden held. Jeg kører Windows 11 og Office 365.
2 år siden
·
#2326
0
Stemmer
Fortryd
Hej med jer,

Når du støder på et problem med Kutools til Excel, bedes du sende os oplysningerne om dit operativsystem ( Hvilken version af Windows-operativsystemet kører jeg? ), Excel-version og det sprog, du bruger på din computer. Send os også, hvordan gik tilføjelsesprogrammet galt i detaljer, et billede eller en fil vedhæftet ville være endnu bedre. Er det på grund af en funktion, du brugte, eller en specifik fil, du åbnede? Eller sker det bare, efter du har åbnet en excel-fil? ... Og hvordan ser det ud, når tilføjelsen gik galt?

Vi vil bestemt gøre vores bedste for at rette fejlene. Men da problemerne kan variere meget, især på så meget forskellige computermiljøer, vil det tage os meget tid. Så opdater venligst til vores seneste version, eller bed os om at sende dig den version, der fungerer på din computer til dit nuværende brug.

Så undskyld besværet.

Venlig hilsen
Amanda
2 år siden
·
#2327
0
Stemmer
Fortryd
Løsning til Windows 11 plus Office 365 går ned med v26. (Registreret bruger)
Fejl relateret til detong.kteloader-tilføjelsesprogrammet, der forhindrer Excel i at starte. Jeg prøvede adskillige løsninger beskrevet i foraene uden held.
Det, der virkede for mig, var at afinstallere v26, rense registreringsdatabasen og derefter installere min gamle v23 (Jeg prøvede v26, v25, v24 og samme fejlslagne resultater). Den gamle version fungerer for mig i Windows 11 og MS Office 365. Jeg vil ikke nyde de tilsyneladende forbedringer på v26, men jeg har i det mindste noget oppe at køre.

Jeg håber, at ExtendOffice team kan teste Windows 11 Enterprise 64 Bit, Version 21H2.
v23 virker for mig.

Raul Flores
2 år siden
·
#2328
0
Stemmer
Fortryd
Hej Raúl Flores,

Vi har konfigureret to versioner til de brugere, der har Detong.Kteloader-tilføjelsesproblemet. Download venligst de to versioner som angivet nedenfor. 
KutoolsforExcelSetup.Debug.A
KutoolsforExcelSetup.Debug.p

Installer og brug dem derefter én efter én. Fortæl os derefter, om en af ​​dem virker for dig.

Tak på forhånd.

Amanda
Hej amanda 

Jeg oplever det samme problem, og jeg forsøgte at konfigurere ved hjælp af begge installationsfiler, som du nævner, men alle virker ikke. Nogle forslag ? 
2 år siden
·
#2330
0
Stemmer
Fortryd
Hej banumurti.danardono,

I din Excel, under fanen Kutools, skal du finde Hjælp > Indstillingscenter. Tjek venligst i pop op-dialogen Aktiver kompatibel tilstand eller Deaktiver navigationsruden ved opstart for at teste om Kutools fungerer korrekt.
setting.png

Men hvis du ikke kan se Deaktiver navigationsruden ved opstart mulighed, geninstaller venligst filerne igen:
KutoolsforExcelSetup.Debug.A
KutoolsforExcelSetup.Debug.p

Tak på forhånd.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
2 år siden
·
#2331
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har kæmpet med dette detong.kteloader-problem i flere måneder, og jeg har prøvet af og til at se, om problemet er løst med en ny installation, uden held. Excel vil simpelthen ikke åbne med Kutools aktiveret overhovedet.

Jeg har bemærket, at i mine Excel-tilføjelser er Kutools Utilities opført i sektionen "inaktive applikationer" og har en placering i programfilerne Kutools for Excel-mappen til "Loading"-filen. Jeg havde tidligere bemærket, at den pågældende fil i min programmappe ikke har nogen filtypenavn. Den sidste ændrede dato er altid angivet som 12/29/2021, men efter nye installationer af Kutools er den oprettede dato datoen for installationen. Jeg har prøvet at gætte, hvad filtypenavnet skal være baseret på andre filer i mappen & prøvet .dll, .exe, .exe.manifest, hvoraf ingen virker.

Ved du, hvad filtypenavnet for indlæsningsfilen skal være? Tror du, at en udvidelse af denne fil ville gøre det muligt for tilføjelsen at fungere korrekt? Jeg kører Office 365 på Windows 11.

De andre kutools-tilføjelser er: Aktiveret - Kutools for Excel Helper og deaktiveret - kutools for Excel 26.00. Jeg prøvede alle de andre potentielle rettelser, der er anført på forummet, med undtagelse af at rulle tilbage til en tidligere version. Jeg installerede debug-filerne P & A, bemærkede, at jeg var i version 27.00, men jeg havde stadig indlæsningsfilen uden og udvidelse og detong.kteloader-fejlen. 

Tak på forhånd.
 
2 år siden
·
#2332
0
Stemmer
Fortryd
Hej oliviatrost,

Så undskyld besværet. Udviklingsteamet leverede en nyligt opdateret beta, installer det her og prøv det.

Hvis problemet stadig eksisterer, send venligst dokumentet på din computer "C:\Users\[Brugernavn]\Documents\Kutools for Excel\KutoolsBootInformation\BootDebugInfo.txt" til .
Og skift venligst delen "[Brugernavn]" til dit faktiske brugernavn. Eller du kan bare gå til Dokumenter som vist nedenfor direkte, og find derefter Kutools til Excel > KutoolsBootInformation, så kan du finde BootDebugInfo.txt.
  documents.png

Tak på forhånd.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
Hej amanda
Jeg installerede Beta-, A- og P-versionen, men alle fungerer ikke med samme fejl.

Nedenfor er bootpdebuginfo.txt

Windows-version: Windows 10 (Version 10.0, Build 19041, 64-bit Edition)
Windows UI: Engelsk
20220125104813656: ProcessStep001
20220125104813656: ProcessStep002
20220125104813657: ProcessStep003
20220125104813658: ProcessStep004
20220125104813658: ProcessStep005
20220125104813659: ProcessStep006
20220125104813660: ProcessStep007
20220125104813660: ProcessStep008
20220125104813661: ProcessStep009
20220125104813666: ProcessStep010
20220125104813668: ProcessStep011
20220125104813669: ProcessStep012

Tak
2 år siden
·
#2334
0
Stemmer
Fortryd
Så undskyld besværet. Udviklingsteamet leverede en nyligt opdateret beta, installer det her og prøv det.

Hvis problemet stadig eksisterer, send venligst dokumentet på din computer "C:\Users\[Brugernavn]\Documents\Kutools for Excel\KutoolsBootInformation\BootDebugInfo.txt" til .
Og skift venligst delen "[Brugernavn]" til dit faktiske brugernavn. Eller du kan bare gå til Dokumenter som vist nedenfor direkte, og find derefter Kutools til Excel > KutoolsBootInformation, så kan du finde BootDebugInfo.txt.
 [vedhæftet fil]dokumenter.png[/vedhæftet fil]

Tak på forhånd.

Amanda

Hi ,

Så ked af, at betaI'et vedhæftet det forrige indlæg var gammelt. Jeg har allerede opdateret det i indlægget. Installer venligst den nye beta og prøv.

Så undskyld besværet. Og håber, at betaen virker for dig.

Amanda
Mange tak Amanda,

Det virker nu, jeg afinstallerede det og installerede betaversionen 20220125.

Godt job :)
2 år siden
·
#2336
0
Stemmer
Fortryd
Hej alle,

Hvis du stødte på Detong.Kteloader-tilføjelsesproblemer, skal du downloade og geninstallere Kutools til Excel 26: https://www.extendoffice.com/download/kutools-for-excel.html

Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at give mig besked.

Amanda
2 år siden
·
#2337
0
Stemmer
Fortryd
Amanda;
Vi har det samme problem, idet indlæsningen vises uden forlængelse. Vi har ikke KutoolsBootInformation i KuTools til Excel-mappen. Har fjernet og geninstalleret KUTools fra det link, du angav. I øjeblikket går Excel ind i Ikke reagerer, når du åbner med KUTools-tilføjelsesprogrammerne. Indlæsning af tilføjelsesprogrammer er deaktiveret.
Nogen forslag?
Tak
2 år siden
·
#2338
0
Stemmer
Fortryd
 Hvilken version af Windows-operativsystemet kører jeg?[/url] ), Excel-version og det sprog, du bruger på din computer. Send os også, hvordan gik tilføjelsesprogrammet galt i detaljer, et billede eller en fil vedhæftet ville være endnu bedre. Er det på grund af en funktion, du brugte, eller en specifik fil, du åbnede? Eller sker det bare, efter du har åbnet en excel-fil? ... Og hvordan ser det ud, når tilføjelsen gik galt?

Vi vil bestemt gøre vores bedste for at rette fejlene. Men da problemerne kan variere meget, især på så meget forskellige computermiljøer, vil det tage os meget tid. Så opdater venligst til vores seneste version, eller bed os om at sende dig den version, der fungerer på din computer til dit nuværende brug.

Så undskyld besværet.

Venlig hilsen
Amanda

Hej Indra,

Kan du venligst give mig oplysningerne om din computer? Tak på forhånd.

Amanda
1 år siden
·
#3254
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har det samme problem, Kutools virker ikke på grund af dette, og løsningen virker ikke på min side.
Er der noget, vi kan gøre?
1 år siden
·
#3260
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Prøv venligst betaversionen: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Excel/beta/27.00/KutoolsforExcelSetup.exe

Hvis der er problemer, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
Tak Amanda.

Jeg afinstallerede den tidligere version og installerede denne betaversion.
Jeg har stadig det samme vindue, når jeg åbner Excel og siger, at detong.kteloader genererede et problem. Og hvis jeg ikke deaktiverer Kutools som bedt om, virker Kutools ikke, og jeg kan klikke hvor som helst, men der sker ikke noget.

Ikke sikker på, om det har en indvirkning, men jeg bruger Parallells med en ordentlig Office-installation.
1 år siden
·
#3263
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Klik Feedback > Fejlindsendelse i Hjælp gruppe på Kutools fanen, og send fejlfilen (KutoolsInfo.txt) til os.
fejlindsendelse.png

Tilføj venligst detong.kteloader i meddelelsens emne.

Tak på forhånd.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
  • Side:
  • 1
  • 2
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.