0
Stemmer
Fortryd
Jeg har fundet en post til "Erstat bløde afkast til hårde afkast med Kutools til Word." Det ser ud til at være en global handling, snarere end noget, der kan målrettes til et udvalgt tekstafsnit. (Også det viste værktøjslinjebillede matcher ikke min version af Kutools For Word version 10, så jeg kan ikke finde den beskrevne post. Jeg fandt noget lignende under Konverter, men det er globalt af natur.) Der er mange mennesker som mig selv, der bruger " find og erstat" i Word på en gentagen måde. Selvom Word beholder, hvad jeg gør for en session, tillader det ikke, at disse handlinger gemmes til fremtidige sessioner. Det ville være rart at kunne gemme find- og erstat-handlinger fra session til session. Dette ville give os mulighed for at målrette vores søgning og erstatning til specifik tekst frem for en global "alt eller intet"-tilgang. Tak skal du have.
2 år siden
·
#2605
0
Stemmer
Fortryd
Hej Kevin,

--- Det ser ud til at være en global handling, snarere end noget, der kan målrettes til et udvalgt tekstafsnit.
--- Beklager, at du ikke kan målrette den til et valgt tekstafsnit. Du kan dog kun finde i hoveddokument, header, kommentar osv. Se skærmbillede:
find section.png


--- Mens Word beholder, hvad jeg gør for en session, tillader det ikke, at disse handlinger gemmes til fremtidige sessioner.
--- Med featre Batch Find og erstat, kan du gemme søge- og erstat-indstillingen senario ved at klikke på knappen Gem og anvende det på fremtidige oprettelsesdokumenter (find senarioet i Rideskole indkredset i skærmbilledet nedenfor). Du kan også finde og erstatte blandt flere dokumenter såvel som andre filer (inklusive txt-, htm- og html-filer) med et enkelt klik.
gem senario.png

Hvis du har andre spørgsmål, så tøv ikke med at spørge mig.

Amanda
Amanda,

Tak for dit svar. Det, jeg foreslog, hvad jeg håbede at se i en fremtidig udgivelse, var evnen til ikke at have et helt dokument eller en sidehoved eller sidefod osv. påvirket af søgning og erstat, men at få ændringen mindre global og derefter være i stand til at gemme det til fremtidig brug. Hvis jeg f.eks. ønsker, at kun tre afsnit af et 20-siders dokument, som har linjeskift i dem, skal ændres til afsnitsmærker, kan jeg fremhæve afsnittene og bruge find og erstat til at rette det. Jeg ønsker ikke, at alle 20 sider skal påvirkes, kun det valgte område. Hvis jeg nu gør noget som dette, find og erstat fem dage om ugen, 52 uger om året, skal jeg genskabe søgestrengen for find og erstat hver dag 260 gange om året. Batch Find and Replace er fantastisk, HVIS du vil have hele dokumentet påvirket. Problemet er, at hvis du laver noget MINDRE end hele dokumentet, men gør det GENTAGET, er der ingen måde at gemme en søge- og erstat-streng, efter du har lukket Word ned hver dag. De værktøjer, du har, er fantastiske, hvis du vil dække hele dokumentet, men mindre globale, men stadig gentagne handlinger bliver ikke behandlet. Det var grundlaget for mit forslag. Jeg håber, du vil overveje dette for fremtiden. Tak igen for dit svar.
2 år siden
·
#2614
0
Stemmer
Fortryd
Amanda,

Tak for dit svar. Det, jeg foreslog, hvad jeg håbede at se i en fremtidig udgivelse, var evnen til ikke at have et helt dokument eller en sidehoved eller sidefod osv. påvirket af søgning og erstat, men at få ændringen mindre global og derefter være i stand til at gemme det til fremtidig brug. Hvis jeg f.eks. ønsker, at kun tre afsnit af et 20-siders dokument, som har linjeskift i dem, skal ændres til afsnitsmærker, kan jeg fremhæve afsnittene og bruge find og erstat til at rette det. Jeg ønsker ikke, at alle 20 sider skal påvirkes, kun det valgte område. Hvis jeg nu gør noget som dette, find og erstat fem dage om ugen, 52 uger om året, skal jeg genskabe søgestrengen for find og erstat hver dag 260 gange om året. Batch Find and Replace er fantastisk, HVIS du vil have hele dokumentet påvirket. Problemet er, at hvis du laver noget MINDRE end hele dokumentet, men gør det GENTAGET, er der ingen måde at gemme en søge- og erstat-streng, efter du har lukket Word ned hver dag. De værktøjer, du har, er fantastiske, hvis du vil dække hele dokumentet, men mindre globale, men stadig gentagne handlinger bliver ikke behandlet. Det var grundlaget for mit forslag. Jeg håber, du vil overveje dette for fremtiden. Tak igen for dit svar.


Hej Kevin,

Tak for tilbagemeldingen. Jeg sender det videre til vores udviklingsteam. Og jeg sætter virkelig pris på de detaljer, du delte med mig.

Tak igen,
Amanda
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.