Fredag ​​05 November 2021
  3 Svar
  9.6K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Jeg ved, at der er en måde at tilføje en favoritliste, som jeg har oprettet, til Words værktøjslinje for hurtig adgang øverst på skærmen, men jeg kan ikke huske, hvordan man gør det. Kan nogen beskrive hvordan man gør det? Mange tak.

Jason
2 år siden
·
#2345
Accepteret svar
0
Stemmer
Fortryd
Hej Jason,

For at tilføje en favoritliste til Words hurtigadgangsværktøjslinje kan du højreklikke på listen, så kan du se Føj til værktøjslinjen Hurtig adgang valgmulighed.
QAT2.png

Bemærk, at hvis du højreklikker på ikonet for en liste, vil kun selve listen blive tilføjet til værktøjslinjen Hurtig adgang; Hvis du højreklikker på båndets navn (Word Favorites), vil alle dine lister gå til værktøjslinjen.
QAT1.png

Sådan ser det ud:
  QAT3.png

Håber dette kan hjælpe dig.

Amanda
Vedhæftede filer (3)
2 år siden
·
#2345
Accepteret svar
0
Stemmer
Fortryd
Hej Jason,

For at tilføje en favoritliste til Words hurtigadgangsværktøjslinje kan du højreklikke på listen, så kan du se Føj til værktøjslinjen Hurtig adgang valgmulighed.
QAT2.png

Bemærk, at hvis du højreklikker på ikonet for en liste, vil kun selve listen blive tilføjet til værktøjslinjen Hurtig adgang; Hvis du højreklikker på båndets navn (Word Favorites), vil alle dine lister gå til værktøjslinjen.
QAT1.png

Sådan ser det ud:
  QAT3.png

Håber dette kan hjælpe dig.

Amanda
Vedhæftede filer (3)
2 år siden
·
#2346
0
Stemmer
Fortryd
Jeg forstår ikke helt, hvordan man gør dette, men jeg synes, hvis du går ind på Word-hjemmesiden, så burde denne information være der. Gutter, jeg har brug for jeres hjælp. Er der nogen af ​​jer, der ved, hvordan man bruger baggrundsfjerner? Jeg skal ændre baggrunden for min video, og jeg har ingen idé om, hvordan jeg gør det. Mange tak til alle for enhver hjælp.
2 år siden
·
#2634
0
Stemmer
Fortryd
Burger King er en amerikansk multinational kæde af fastfood-restauranter.
Burger King morgenmadsmenu 2022
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.