Fredag ​​22 December 2017
  5 Svar
  7.8K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Jeg bruger Office Tab 13.10 med Office 365 på Windows 10 Fall Creators Update.

Jeg har bemærket et par forskelle mellem den måde, Office Tab fungerer på i Excel, og den måde, den fungerer på i Word.
1. I Excel forsvinder den ændrede filstjerne fra en fane, så snart jeg gemmer fanebladets fil.
I Word opdateres fanen ikke, før jeg gemmer og klikker i brødteksten af ​​fanens fil.

2. I Excel kan jeg åbne en word-fil fra gruppen "Office Favorites". Det fungerer lige som forventet.
I Word, når jeg åbner "Office Favorites"-gruppen, vises de Excel-filer, jeg har tilføjet, men når jeg klikker på én, åbnes Excel ikke med filen, eller hvis Excel allerede er åben, åbnes filen ikke i den.

Både Excel og Word er konfigureret med identiske indstillinger i applikationen "Office Tab Center 2013-16". Er der andre, der er stødt på dette? Hvis ja, og hvis du har fundet en løsning eller en løsning til at få Excel og Word til at fungere på samme (og tilsigtede) måde, vil du være så venlig at dele det her.

Tak.
6 år siden
·
#1359
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Prøv at deaktivere alle de andre tilføjelsesprogrammer i din Word-tilføjelsesmanager.
For det andet nummer "I Word, når jeg åbner "Office Favorites"-gruppen viser de Excel-filer, jeg har tilføjet, men når jeg klikker på en, åbnes Excel ikke med filen,"
Sørg for, at filen eksisterer.
Tak på forhånd.
Tak for dit svar, Jay.
Problem #1: Jeg vil prøve at deaktivere unødvendige tilføjelser, men jeg har kun standardtilføjelsesprogrammerne, der er installeret med Office 365.
Problem #2: Ja, den Excel-fil, jeg prøver at åbne, findes. Det er selvfølgelig ikke et problem, da jeg kan åbne det på en række andre bekvemme måder, det fascinerer mig bare, at "Office Favorites" fungerer så godt ved at åbne et Word-dokument fra Excel, men slet ikke, når du forsøger at åbne en Excel-dokument fra Word.

Jeg arbejder med det bare af nysgerrighed og giver dig besked, hvis jeg finder en løsning på netop mit system.

Tak igen.
Bruce
6 år siden
·
#1361
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Har du installeret den seneste version?
Problem #2: Ja, den Excel-fil, jeg prøver at åbne, findes. Det er selvfølgelig ikke et problem, da jeg kan åbne det på en række andre bekvemme måder, det fascinerer mig bare, at "Office Favorites" fungerer så godt ved at åbne et Word-dokument fra Excel, men slet ikke, når du forsøger at åbne en Excel-dokument fra Word.
Prøv at oprette en tom ny Excel-fil og gem den i "Office Favorites", og prøv derefter at åbne Excel-filen fra "Office Favorites" i Word-applikationen.
Tak på forhånd.
Hvis dette er et dubletsvar, beklager du. Da jeg var færdig med den forrige, bemærkede jeg, at min session var udløbet. Jeg ved ikke, om det blev indsendt eller ej.

Jeg har installeret den seneste version af Office Tab, 13.10.0.0. Faktisk blev både Office Tab og Office 365 installeret på en ny computer inden for den sidste uge.

Problem #2: Jeg oprettede en tom Excel-fil, "OfficeFavorites.xlsx" og føjede den til gruppen Office Favorites. Så forsøgte jeg at åbne den, både med Excel lukket og så med Excel åben og aktiv. Filen blev ikke åbnet i begge tilfælde.

Jeg er imponeret over og værdsætter din støtte til disse emner. Jeg håber ikke, du ser dem som klager eller har den forstand, at jeg devaluerer Office Tab på grund af dem. Tværtimod finder jeg applikationen yderst nyttig, og disse problemer er kun mindre anomalier, som jeg finder interessante, og som jeg håber, du også gør.
6 år siden
·
#1363
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Dette burde være en fejl under visse omstændigheder.
Vi vil prøve at rette det i næste version.
Prøv at klikke på Excel-filen to gange for at åbne den fra Office Favorite-gruppen.
Tak på forhånd.
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.