Mandag, 21 March 2022
  6 Svar
  28.1K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Fanen Office 14.50

Du kan gå til at downloade den seneste version fra Seneste version af Office Tab.

Forbedringer:

1. Optimeret opstartshastighed og forbedret driftsstabilitet og rettet kendte softwarenedbrudsscenarier.
2. Excel og Word understøtter åbning af netværksfiler i et nyt vindue i højrekliksmenuen.
3. Optimeret nogle prompter, samt ikoner for prompt formularer.


Fast:

1. Rettede nogle mindre fejl.
1 år siden
·
#2779
0
Stemmer
Fortryd
Jeg har downloadet den nye Office Tab 64-bit på hjemmesiden og geninstalleret. Der stod dog stadig "Office Tab 14.10". Og da jeg tjekkede, indså jeg, at den var installeret på C:\Program Files (x86)\ExtendOffice hvilket betyder 32-bit version.

Et andet problem, jeg har, er, at nogle gange forsvandt Word-vinduer (når du brugte OfficeTab) fuldstændigt fra proceslinjen og opgavehåndteringen, selvom Word stadig kører. Hvis jeg ved et uheld minimerede vinduet, forsvandt det og dukkede kun op igen. Hvis jeg åbner en ny Word-fil, vises den nogle gange på forskellige skriveborde.

Hjælp venligst. Tak skal du have.
1 år siden
·
#2803
0
Stemmer
Fortryd
Hej der,

Afinstaller Office-fanen fra din computer, og download og installer derefter .exe-pakken fra downloadsiden: https://www.extendoffice.com/download/office-tab.html
exe.png

Vores software er kompatibel med både 32- og 64-bit versioner af Windows.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
1 år siden
·
#3016
0
Stemmer
Fortryd
Meget detaljerede instruktioner, tak så meget!
1 år siden
·
#3112
0
Stemmer
Fortryd
I lang tid håbede jeg, at muligheden for at skifte mellem multi- og enkeltvindustilstand ville være bedre placeret. Måske med en genvejstast eller på værktøjslinjen Hurtig adgang. Jeg bruger dette ret ofte.
En anden ting, jeg håber på, er, at Office Tab vil lede efter nye opdateringer. Eller måske mail, når man er der.
1 år siden
·
#3122
0
Stemmer
Fortryd
I lang tid håbede jeg, at muligheden for at skifte mellem multi- og enkeltvindustilstand ville være bedre placeret. Måske med en genvejstast eller på værktøjslinjen Hurtig adgang. Jeg bruger dette ret ofte.
En anden ting, jeg håber på, er, at Office Tab vil lede efter nye opdateringer. Eller måske mail, når man er der.
Hej der,

Tak for din tilbagemelding. Jeg vil optage denne anmodning og sende den til vores udviklingsteam.
Og ja, vi sender vores abonnenter en e-mail, når den nye version er frigivet. Sørg for, at du har tilmeldt dig vores hjemmeside. :)

Amanda
1 år siden
·
#3437
0
Stemmer
Fortryd
Hej, håbede, at der efter et år ville være en anden (mindre) ny version, hvor problemet, jeg korresponderede om med Jay Chivo juli 2021 (!), blev løst:


"i nogle år lukker Excel ikke ordentligt. Når man lukker med [x] eller Alt-f4 i de fleste situationer forbliver den åben tom og kan kun lukkes ved at højreklikke på proceslinjen>luk. Jeg har altid haft mistanke om Office Tab, men håbet det ville blive løst ved at opgradere til 2019. Men nej. Da jeg deaktiverede Office Tab, forsvandt problemet."
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.