By ean fredag ​​den 16. december 2022
Posted in Office-fanen
Svar 4
Synes godt om 0
Views 5.5K
Stemmer 0
Kører Powerpoint til Microsoft 365 MSO (versioner 2212, 64 bit). Office-fanen fungerer fint til Excel og Word, men hvis du tilfældigvis har tre eller flere Powerpoint-dæk åbne, låser den og fryser Powerpoint. Jeg skal så lave en hård afslutning på Powerpoint. Jeg kører den seneste version af OfficeTab. dette har været et problem med tidligere versioner af officeTab. Jeg har været nødt til at deaktivere officeTab til PowerPoint og kun bruge officetab til Excel.

Vil dette problem alle blive løst? været 4 år.
Jeg har deaktiveret alle andre PowerPoint-tilføjelser, og office-fanen fungerede én gang, da jeg havde tre .pptx-faner i én visning, men så gik ned. nu vil Powerpoint ikke tillade mig at gøre office-fanetilføjelsen aktiv. det gør det inaktivt; uanset, hvis jeg ændrer status til aktiv, kaster den den tilbage til inaktiv. Jeg har afinstalleret og geninstalleret det, og det samme sker. åbner en .pptx-fil, står der, at powerpoint har problemer med office-fanetilføjelsesprogrammet, og deaktiverer det for .pptx.
ean
·
1 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
hvis jeg ændrer status til aktiv, kaster den den tilbage til inaktiv. Jeg har afinstalleret og geninstalleret det, og det samme sker. åbner en .pptx-fil, står der, at powerpoint har problemer med office-fanetilføjelsen, og deaktiverer den for .pptx.
·
11 måneder siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej der,

Kan du prøve at deaktivere de andre tilføjelser, du har til PowerPoint, og kontrollere, om Office-fanen fungerer korrekt bagefter? Vi beklager ulejligheden.

Amanda
·
11 måneder siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Jeg har deaktiveret alle tilføjelser til PowerPoint, og problemet fortsætter. OfficeTab går ned og siger, at den har problemer med PowerPoint, når du har mere end 1 pptx-fil åben. Nogle gange, når du åbner PowerPoint, siger det, at det har problemer med OfficeTab.
ean
·
11 måneder siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg