Onsdag 01 April 2020
  11 Svar
  9.1K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Excel gør dette nemt ved at gå til Vis-Nyt vindue, men med Office-fanen (14) installeret kan jeg ikke få det til at virke.

For at præcisere vil jeg gerne åbne den "samme" Excel-projektmappe i to forskellige vinduer, så jeg kan arbejde på to forskellige regneark på samme tid.

Jeg kan naturligvis omgå det ved at gemme et regneark i en ny separat fil, men det virker som et unødvendigt ekstra trin.

Håber på svar med det samme.

Tak,

Kris...
3 år siden
·
#2095
0
Stemmer
Fortryd
Tryk på CTRL+N for at oprette et nyt vindue. Excel angiver flere vinduer i den samme projektmappe ved at tilføje et kolon og et tal til filnavnet på titellinjen. Skift til det nye vindue, og klik derefter på et ark, du vil se. Gentag trin 1 og 2 for hvert ark, du vil se i et vindue.
3 år siden
·
#2096
0
Stemmer
Fortryd
Jeg er klar over dette, men med office-fanen installeret virkede det ikke. Virker dette for dig med Office Tab installeret?
Vis - Nyt vindue fungerer fint for mig - jeg bruger Office 2019
Beklager - ignorer forrige, det virker ikke
3 år siden
·
#2099
0
Stemmer
Fortryd
Frustrerende, er det ikke?
3 år siden
·
#2100
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Kan du prøve at tage nogle skærmbilleder for at demonstrere problemet? Eller kontakt os venligst via . Tak på forhånd.
3 år siden
·
#2101
0
Stemmer
Fortryd
Se tre skærmbilleder nedenfor.

Muligheden for "Åbn i nyt vindue" er ikke tilgængelig!

Hvad er løsningen???
3 år siden
·
#2102
0
Stemmer
Fortryd
Jeg spurgte om dette i april, og en ved navn Jay Chivo sagde, at det ikke blev understøttet.

Virker som en meget grundlæggende ting at kunne se og arbejde på den samme fil i to vinduer.

Hvornår vil dette blive behandlet?
3 år siden
·
#2103
0
Stemmer
Fortryd
Virker ikke. Ctrl + N opretter en ny bog, ikke et nyt vindue i den samme bog.

Normalt ville jeg vælge -View, -New Window, så får jeg den samme projektmappe åben i to faner, men i samme vindue.

Jeg vil gerne se den samme projektmappe i to forskellige vinduer, i mit tilfælde hver på en separat skærm.

Dette gøres nemt i Excel, uden office-tab installeret.

Jeg tror, ​​jeg kan deaktivere office-tab midlertidigt og derefter genaktivere den. Det ser ud til, at den mulighed burde kunne undgås :)
Jeg er ikke sikker på, om dette er godt, men det fungerer sådan set uden om problemet:

på åbent regneark, gå til Vis --> Nyt vindue
Jeg ser så to faner til den samme projektmappe ved siden af ​​hinanden med forskellige numre i navnene
Gå derefter til Vis --> klik 'vis side om side'
Dette åbner derefter to versioner, og jeg kan trække den ene til den anden skærm. (det ser ud til at lukke ned for fanerne tilføjer dog)
Hvis du klikker på 'vis side om side' igen, går det tilbage til tidligere
3 år siden
·
#2105
0
Stemmer
Fortryd
Jeg vil prøve det, i det mindste indtil Kutools løser dette, det er en god løsning. Jeg bliver nødt til at lukke alle mine arbejdsark undtagen det, jeg skal duplikere.

Det er en forbedring!

Tak fordi du ikke gav op med dette :)(
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.