Onsdag 17 March 2021
  1 Svar
  8.7K besøg
0
Stemmer
Fortryd
Jeg downloadede for nylig (ved et uheld) den seneste version af office tab enterprise til min pc, hvor jeg allerede havde en ældre version. Jeg blev ved med at få beskeder om at købe (jeg ønskede ikke at købe til denne pc), så af desperation efter at slippe af med den konstante irriterende påmindelse afinstallerede jeg den. Dette afinstallerede åbenbart også min licenserede version. Så nu har jeg brug for den ældre version, så jeg kan geninstallere den. Min licensnøgleoplysninger for den ældre version er vist i e-mail-strengen nedenfor:Kære kunde, Vi har modtaget din ordre, mange tak for din støtte ExtendOffice. Licensnavnet og licenskoden for Office-fanen er som følger:

Hvis licensnavnet ser ud som "**** ****-1", skal du sørge for, at du har indtastet "**** ****" og "-1" i licensnavnet. nøglen ikke virker, installer venligst den seneste version af Office Tab på følgende adresse:
http://www.extendoffice.com/downloads/SetupOfficeTab.exeDu er velkommen til at sende mig en e-mail, hvis du har spørgsmål eller problemer. Mange tak! 
Venlig hilsen,
Tilføjelsesværktøjer & ExtendOffice
3 år siden
·
#2226
0
Stemmer
Fortryd
Hej,
Indsend venligst ikke dine licensoplysninger i forummet.
Prøv venligst at kontakte os via .
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.