Gå til hovedindhold
Support er online
Vi er tilbage! Vi er her for at hjælpe dig. Vær tålmodig, vi vil svare på dine billetter snarest.
Officielle supporttider
Mandag til fredag
Fra 09:00 til 17:30
  Fredag ​​december 20, 2024
  10 Svar
  1.7K besøg
I nogen tid nu har Office Tab ikke fungeret med Word for mig. Det vil sige, at det ikke vil oprette faner til flere Word-dokumenter. I stedet åbnes separate vinduer (som det ville være, hvis Office Tab ikke var installeret). Det mærkelige er, at Office Tab fungerer perfekt med andre Office 365-applikationer (Excel, PowerPoint). Jeg bruger de seneste versioner af både Office 365 og Office Tab. Kan nogen hjælpe?
2 måneder siden
·
Hej der,

Tjek venligst din Office-faneblad i Word-båndet, og se, om "Vis fanelinje"-indstillingen er aktiveret.
VIS FANEN BAR.png

Hvis ja, prøv venligst at deaktivere de andre tilføjelser, du har til Word, og tjek om Office Tab fungerer korrekt bagefter. Vi beklager ulejligheden.

Amanda
Vedhæftede filer (1)
2 måneder siden
·
Jeg har præcis samme problem. Jeg har deaktiveret alle de andre tilføjelser, men problemet fortsætter.
1 måned siden
·
ret det ikke virker med word. hvad der faktisk sker er, at du kan se faner i ms word, men når du skifter, skifter dokumentet ikke. Jeg stødte på dette siden de sidste 2 uger, har gjort en masse ting uden brug. dens kun med ord resten er fine excel eller ppt
1 måned siden
·
Kære brugere,

Tak fordi du gjorde os opmærksom på dette. Kan du venligst fortælle os, hvilken version af Office Tab du bruger? Hvis det er muligt, prøv at opdatere til den nyeste version for at se, om problemet fortsætter: https://www.extendoffice.com/download/office-tab.html

Vi sætter pris på din feedback og er her for at hjælpe!

Amanda
1 måned siden
·
jeg bruger office 2024 med office tab 16, ordet fungerer ikke resten ok
3 dage siden
·
Det samme i mit ord. Den ene dag virkede faner og den næste dag gjorde de ikke. Intet ændrer sig på min computer fra det ene øjeblik til det andet. Alt er ok i Excel og PowerPoint.
"Vis fanelinje"-indstillingen er aktiveret.
Windows 11 Pro
Office opdateret 2502
Office Tab version 15.00(2023-10-18, 64 bit)
2 dage siden
·
jeg skrev til forklarede sagen, og de gav mig en løsning, der virkede. Fanerne er tilbage i Word.
2 dage siden
·
Det samme for mig. Bruger Microsoft 365 MSO (Version 2502 Build 16.0.18526.20168) 32-bit og Office Tab version 16.00.001.

Ikke alene fungerer Office Tabs til Word ikke, men det går ned i Word, når jeg åbner det og prøver at åbne en fil.

Faner til Excel og PowerPoint fungerer fint.

Jeg har lige betalt for at opgradere til version 16 og troede, at det ville løse problemet, så jeg er ikke særlig glad lige nu.
1 dag siden
·
Kære brugere,

Den seneste version af Office Tab har specifikt løst problemet med faner, der ikke fungerer i Word. Download og geninstaller den nyeste version fra vores hjemmeside:
https://www.extendoffice.com/download/office-tab.html

Hvis du fortsat oplever problemer, er du velkommen til at kontakte os for yderligere hjælp.

Med venlig hilsen
Amanda
1 dag siden
·
Virker stadig ikke for mig. Når tilføjelsesprogrammet er aktiveret, går Word ned, så snart jeg prøver at åbne en fil.

Fungerer fint på Excel og PowerPoint.
  • Side:
  • 1
Der er endnu ingen svar på dette indlæg.