By pawel_nl mandag den 10. januar 2022
Svar 5
Synes godt om 0
Views 5.3K
Stemmer 0
Hej alle sammen,
Jeg gør brug af kutools til e-mail-bilag af forskellige konti i Outlook, som automatisk skal gemmes. Det har tot nu toe godt gewerkt (2 måneder). Desværre er de vedhæftede til nogle e-mails, der er sendt den 5. januar, ikke gemt. Jeg har kontrolleret de regler, der automatisk overvåger korrekt arbejde - intet problem her.
Graag hupl.
Hej pawel_nl,

Beklager, vi kunne ikke forstå dig. Skriv venligst på engelsk.

Amanda
·
2 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Undskyld, jeg tænkte, at jeg skulle skrive på hollandsk
Jeg bruger kutools til automatisk at gemme e-mail-vedhæftede filer fra forskellige e-mail-konti i Outlook. Det har fungeret godt indtil videre (2 måneder). Desværre bliver de vedhæftede filer fra nogle e-mails sendt den 5. januar ikke gemt på disken. Jeg har tjekket, at reglerne for automatisk lagring fungerer korrekt - ikke noget problem her. Nogle ideer?
·
2 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej pawel_nl,

Kan du tjekke din e-mail-protokol? Er det exchange, pop eller IMAP? Hvis det er udveksling, kan den automatiske lagring af vedhæftede filer blive forsinket, hvis du ikke åbnede Outlook i tide.

For at sikre, at alle dine vedhæftede filer gemmes automatisk, skal du holde Outlook kørende i baggrunden i et stykke tid, når du er færdig med at sende og modtage mails. Kutools vil automatisk gemme dine vedhæftede filer, når der ikke udføres nogen handling på Outlook.

Amanda
·
2 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej amanda
Alle konti i Outlook bruger IMAP. Det er mærkeligt, for nu, når jeg tester, er alle vedhæftede filer gemt.

Pawel
·
2 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Hej Pawel,

Tak for oplysningen. Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at give mig besked.

Amanda
·
2 år siden
·
0 Likes
·
0 stemmer
·
0 Kommentarer
·
Se det fulde indlæg